Lush 'Melting snowman' & 'magic wand'

Ja ik weet het! Ik heb zowat de hele Lush winkel leeggeroofd. Opnieuw twee productjes van Lush die ik jullie wil tonen. Deze keer de 'Melting snowman' en de 'magic wand'. Laten we beginnen met de 'melting snowman'. Dit is een bath melt. Dit is een product die je in je bad moet laten smelten, net als een bruibal, maar deze bevatten een olie om je huid zacht te maken. Ideaal voor mensen met een droge huid! Deze leuke sneeuwman zit vol kaneel, kruidnagel en limoen. Ik ben benieuwd om deze uit te proberen. Deze kost €3,95 per stuk.



Dan hebben we ook nog de 'Magic Wand'. Dit is net het zelfde als de Bubble beard waar ik al een artikel over heb geschreven (de snor op een stokje ;)). Deze keer geen snor, maar wel een ster. Aan het stokje hangt er een belletje, zodat het net lijkt op een toverstafje van een fee. Deze zijn echt leuk voor kleine kinderen. Ook in het gebruik is het net hetzelfde. Je neemt het stokje vast en zwier het in het water. Zo ontstaan er bubbels en ben je klaar om in bad te gaan! Deze ruikt naar snoep, snoep en nog eens snoep! Hou je echt van zoete dingen dan is deze zeker iets voor jou! Opgelet, deze zit ook in de kerstcollectie, dus haast jullie naar Lush! Deze 'Magic wand' kost €9,95 per stuk en is goed voor ongeveer een viertal keer te gebruiken.



xx Kimberley

Reacties

*Daniëlle zei…
De sneeuwpop is leuk:d haha:D

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)