Sleek True Colour Lipsticks

Het merk Sleek kende ik vooral van hun I-Divine palettes. Andere producten van dit merk had ik echter nog niet geprobeerd. Op de webshop http://www.beautybyelke.be zag ik dat ze ook lipsticks van Sleek verkochten. Ik wou deze wel testen en heb 2 lipsticks gekocht. De kleuren die ik heb gekocht zijn 'Baby Doll' en 'Amped'.




De lipsticks zijn kleiner dan normaal. Ze zitten in een mat zwarte verpakking die heel erg zacht aanvoelt.
De verpakking is simpel, maar mooi. De kleur van de lipstick blijft hetzelfde wanneer je hem op je lippen aanbrengt. Ze smeren ook makkelijk en drogen niet uit. Op de lippen voelen ze heel creamy aan en ze blijven ook een tijdje zitten.

 Boven: Amped
Onder: Baby Doll


Swatches:



lipswatches:

 Babydoll

Amped

De lipsticks zijn te koop voor €5,95 per stuk.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)