Wet 'n Wild oogschaduwpalletjes

Ze zijn momenteel heel geliefd bij de beauty liefhebbers, deze oogschaduwpalletjes van Wet 'n Wild. Ik had er nu al zoveel positiefs over gehoord dat ik me niet kon weerhouden om deze te kopen. Je hebt verschillende palletjes van Wet 'n Wild, maar ik heb er maar 2 gekocht namelijk een palletje van de Wet 'n Wild color icon 6 color in de kleur '246 Greed Gourmandise' en een palletje van Wet 'n Wild color icon 8 color in de kleur '736 Petal Pusher'.


Het palletje 'Greed Gourmandise' heeft 6 oogschaduwkleuren waaronder 3 matte kleuren en 3 kleuren met shimmer erin. Ook krijg je 2 applicators bij dit palletje. Ik gebruik deze niet, maar misschien goed als noodoplossing. Met dit oogshaduwpalletje kan je verschillende kanten op. Je kan een natuurlijke ooglook maken of net een knallende make-up look. De oogschaduw is goed gepigmenteerd en zijn zacht van textuur. Ik ben aangenaam verrast door dit palletje. Je kan deze palletjes in verschillende kleuren verkrijgen en kosten  €7,95 per stuk. Ik kocht mijn palletje bij Beautybyelke.be






Het tweede palletje in de kleur Petal Pusher bevat geen 6, maar 8 verschillende kleuren. Opnieuw kan je alle kanten op met dit palletje. Ook hierin zitten er zowel matte als shimmerkleuren die heel erg gepigmenteerd zijn. De doosjes zijn ook handig aangezien je ze makkelijk op elkaar kan stapelen in je kast. Ze zijn ook superzacht van textuur en gaan niet in de lijntjes zitten. Deze palletjes kan je ook in meerdere kleuren verkrijgen en kosten €8,45 per stuk. Helemaal niet duur! Ben je op zoek naar een betaalbaar oogschaduwpalletje dan zijn deze ideaal. Ook dit palletje kocht ik bij Beautybyelke.be





xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)