lipproducten + swatches deel 1

Ik heb onlangs toch wel weer een aantal lipproducten gekocht die ik met jullie wil delen. Omdat het er een aantal zijn heb ik ze samen in één blogpost gezet.

Een merk die heel populair aan het worden is in Amerika is Korres. Zij hebben heel erg goede lip butters. Ook ik heb er eentje van besteld om te testen en inderdaad, ze zijn super! Als je veel last hebt van gesprongen lippen of velletjes op de lippen, dan is dit een superproduct! Als je hem aanbrengt heeft hij een soort van witte kleur, maar na een tijdje wordt hij doorzichtig. Ik kocht de lip butter in de kleur Guava.

De prijs kan verschillen (ik kocht de mijne op Ebay).







Al een tijdje wou ik de Rosebud Salve proberen, maar telkens vergat ik hem in de webshop bij de bestellen. Nu het solden zijn was het een ideaal moment om hem in mijn winkelmandje te smijten. Het enige wat een beetje tegenvalt is de geur. Het is niet echt mijn ding. Als je niet van vettige lippenbalsems houdt, dan zou ik jullie deze afraden, hij is namelijk heel erg vettig. Wel een pluspunt voor in de wintermaanden! Ik kocht mijn product bij Boozyshop.nl en betaalde €7,99.






Het derde lipproduct of beter gezegt lipproducten (ik heb er 2 gekocht) die ik onlangs kocht zijn de pout paints van Sleek. Ik ben eerlijk als ik zeg "wat een vreselijke producten". Ze zijn onhandig (je moet ze al met een kwast aanbrengen), de kleuren die verkrijgbaar zijn zijn helemaal niet mooi naar mijn mening en ook het resultaat mag er niet zijn. Deze koop ik zeker niet opnieuw! Ik kocht de kleuren 161 Minx en 156 Peachy Keen. Mochten jullie toch benieuwd zijn en willen jullie ze proberen? Dan kunnen jullie ze vinden op de webshop Boozyshop.nl. Deze kosten €6,95 per stuk.


xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)