Unboxing + Review Ziaja Perspakket

Ik kreeg enkele weken terug een leuk mailtje van het merk Ziaja of ik het leuk zou vinden om enkele producten van hun merk uit te testen en hierover een review te schrijven. Natuurlijk is het altijd leuk om nieuwe merken te leren kennen en ze uit te testen, vooral als deze heel wat voordelen bieden.


Ziaja is één van de grootste en modernste cosmeticabedrijven in Polen, opgericht door Zenon Ziaja, een apotheker, in 1989. Het merk bestaat dit jaar 30 jaar! Ikzelf had hier en daar het merk al eens voorbij zien komen bij enkele bloggers, maar zelf had ik nog geen enkel product van hen uitgetest. Ze hebben zowel producten voor het lichaam als voor het gezicht en haar en ze zijn te koop in meer dan 40 landen! Ook hebben de producten meerdere nationale en internationale awards gewonnen! Ik ben dus heel erg benieuwd naar dit merk!

Een beknopt verhaal hoe het merk is ontstaan...

Ziaja is een echt succesverhaal. Het bedrijf werd opgericht in een tijd waarin veel grote bedrijven in Polen werden gesloten en veel mensen voor zich zelf zijn begonnen. Ook Zenon Ziaja, een apotheker, besloot een eigen bedrijf te starten. Samen met zijn vrouw Aleksandra ontwikkelde hij een formule voor een cosmetische crème gebaseerd op olijfolie. Hij leende geld en kocht een oude ijsmachine, die hij vernieuwde en aangepaste aan de nieuwe behoeften. Met zijn oude Wartburg leverde hij de eerste crèmes naar de bevriende apotheken. Op een gegeven moment kon hij de bestellingen niet meer  bijhouden. Zijn crèmes bleken een hit te zijn. 
De crème waar het allemaal mee begonnen is hebben we nog steeds in ons assortiment en is nog steeds een bestseller. 


De producten van Ziaja zijn er voor alle huidsoorten, voor vrouwen, mannen en kinderen! Ze zijn gebaseerd op natuurlijke, actieve ingrediënten en farmaceutische ervaring en hebben een verfijnde, aangename geur en lichte textuur. Alle producten zijn zorgvuldig dermatologisch en op allergieën getest in hun eigen laboratoria en wat ook geweldig is, is dat ze niet op dieren testen en dat bijna al hun producten vega zijn! Bewaringsmiddelen zijn steeds beperkt tot het essentiële minimum, wat erg fijn is. Het merk heeft maar één doel en dat is producten van een hoogwaardige kwaliteit afleveren, maar aan een prijs die iedereen kan betalen! Betaalbare kwaliteit en luxe dus!


Nu kreeg ik enkele producten om uit te testen en toen ik het perspakketje openmaakte viel mij er meteen iets op! De producten hebben een eenvoudige, witte en elegante verpakking die ook geschikt is om te recyclen. Alle producten zijn vanbinnen in ook nog eens allemaal geseald zodat alles hygiënisch en mooi afgedekt blijft. 

Bij Ziaja zijn er 3 verschillende soorten Ziaja verkrijgbaar. Ze hebben de Ziaja - cosmetica lijn voor dagelijkse verzorging, De Denova Pro lijn (een wat sterkere werking met kwaliteit van een schoonheidssalon en Ziaja Med (een cosmetica lijn met een medische werking voor een problematische huid). 


Unboxing

Twee van de producten die ik toegestuurd kreeg (de body butter en night cream) zijn van hun 'geitenmelk' lijn. Deze bevat echter geen echte geitenmelk, maar een in het laboratorium nagemaakte variant. Ik heb dan ook gevraagd om hydraterende producten aangezien ik een heel droge huid heb.

Laten we beginnen met de Goat's Milk - Nourishing Night Cream. Deze nachtcrème bevat 50 ml en kost €5,69 per potje. Het lijkt weinig, maar je hebt heel erg weinig nodig! Deze kan je hier vinden.


Het product komt in een witte, kartonnen verpakking, die op zijn beurt nog eens in een plastic verpakking is gewikkeld. Zo weet je zeker dat er niks met het product is gebeurd! 


Zoals ik al zei, hebben alle producten een simpele, maar professionele verpakking. Op de zijkant vindt je alle nodige informatie. Verder is er niet zoveel poespas aan de producten gemaakt, wat ook wel fijn is.



Ook de binnenzijde is nogmaals afgedekt. Zo blijft de inhoud hygiënisch en weet je zeker dat je een nieuw product in handen hebt. Heel erg fijn dat ze hier zo hun aandacht aan hebben besteed.


Het potje is tot aan de rand gevuld! Je krijgt zeker en vast waar voor je geld!


De productjes hebben allemaal een zachte, neutrale geur. Ze doen mij een beetje denken aan de normale Dove geur. Geen zware geur die je tegemoetkomt waar je hoofdpijn van krijgt!

Ik moet wel zeggen dat ik bij dit product een lichtere textuur had verwacht. Langs de andere kant is het wel normaal dat deze wat dikker is, aangezien deze de huid goed moet voeden en hydrateren. Ook voelt deze wat kleverig aan bij het aanbrengen maar het product trekt na een minuut mooi in de huid, waardoor je er erna geen last meer van hebt. Er wordt wel vermeld om deze met een kleine hoeveelheid al deppend op je gezicht aan te brengen.


Deze nachtcrème zorgt voor een aanvulling op het tekort van natuurlijk voedingsstoffen. Door het versterken van de natuurlijke oliën zorgt deze crème ervoor dat je huid niet uitdroogt. Ook verhoogt het vernieuwingsproces van de huid en verzacht het de kleine rimpels. Kortom, deze nachtcrème verzacht, hydrateert en verstevigt effectief de huid.

Wanneer ik het product aanbracht voelde deze echt voedend aan en zag mijn huid er mooi gezond en glanzend uit. Ook is mijn droge huid goed gevoed en gehydrateerd! Heel erg blij met dit product en ga deze zeker en vast verder gebruiken!

Het tweede product is van dezelfde lijn als de nachtcrème en heet de Goat's Milk - Regenerating Body Butter. Ook deze heeft dezelfde soort verpakking, alleen is deze een pak groter. Deze bevat 200ml! Deze kost €5,69 (heel erg goedkoop!). Deze vindt je hier terug.


Ook hier vindt je op de zijkant van de verpakking de ingrediënten en andere informatie terug.


En opnieuw heel goed geseald!


Ook deze heeft dezelfde witte kleur, maar de textuur is wel wat lichter dan de nachtcrème. Deze is ietwat luchtiger dan de nachtcrème als je deze aanbrengt, maar hij hydrateert ook enorm de huid. Deze moet zeker niet onderdoen qua werking! Hij trekt ook enorm snel in de huid wanneer hij is aangebracht en voelt zeker niet kleverig aan! Je kan gerust meteen je kledij terug aantrekken, wat heel fijn is wanneer je snel de deur uitmoet. Qua geur is deze net hetzelfde als de nachtcrème. Deze heeft ook die zachte, Dove-achtige spa geur. Heerlijk!



Deze body butter heeft als doel het tekort aan vetten en de natuurlijke bescherming van de huid aan te vullen en de elasticiteit en zachtheid van de opperhuid te verbeteren. Ik heb deze nu enkele weken in gebruik en ik ben nu al heel erg blij met dit product! Hij is erg zacht, hydrateert enorm en ik heb geen jeukerige en schilferige huid meer nadat ik deze heb gebruikt! Mijn grote pot is nu al de helft leeg en dit zal zeker niet de laatste zijn die ik heb gebruikt! Echt een aanrader voor mensen met een heel erg droge huid!

Het derde product dat ik toegestuurd kreeg is deze Sensitive Skin Enzyme Peeling. Dit product verwijderd de dode huidcellen en bereidt je gezicht voor op verdere cosmetische behandelingen. Een soort masker dus! Hij verzacht en herstelt de huid en laat een doffe huid weer stralen.


Ook deze verpakking ziet er weer simpel en clean uit, maar deze keer geen pot maar een knijpflesje, wat nog een pak hygiënischer is! In deze verpakking zit er 60 ml aan product voor de prijs van €4,69. Deze kan je hier terugvinden.


De bedoeling is dat je dit product 1 à 2 keer per week aanbrengt op het gezicht. Vermijd wel het gebied rondom de ogen! Spoel daarna af met warm water na 10 à 15 minuten. Wat ook fijn is om weten is dat dit product geen siliconen, minerale oliën en parfum bevat! Het is een doorzichtige gel die je makkelijk over je gezicht kan verdelen.


Het product brengt makkelijk aan door de gel. Ik heb niet zo veel ineens aangebracht omdat ik niet wist hoe mijn huid ging reageren. Doordat ik een erg droge huid heb, reageert mijn huid soms verkeerd op peelings aangezien deze de huid nog wat meer uitdrogen.

Toen ik het product aanbracht jeukte mijn huid meteen enorm, net alsof er heel wat mieren op mijn gezicht liepen. Ik heb het toch 10 minuutjes volgehouden om deze op te laten om het erna af te spoelen met warm water. Mijn huid voelde achteraf heel wat zachter aan, maar de poriën op mijn neus waren niet helemaal weg. Ook op mijn kaken en klein beetje rond mijn neus zag ik wat rode plekjes, maar dit was niet zo extreem. Ook voelde mijn huid normaal en niet trekkerig aan. Zeker een fijn product die ik nog zal verder gebruiken.

Voor het aanbrengen...



 Na het aanbrengen...





Ook kreeg ik nog enkele samples mee die ik nog ga gebruiken en jullie achteraf nog van zal laten weten wat ik er van vond! 


Een heel erg leuke box met super leuke en fijne producten! Echt een tof merk om te leren kennen! Bedankt aan het team van Ziaja om deze op te sturen! Kennen jullie dit merk al?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)