Queen Tarzi - Royal Eyeshadow Palette

Ik zag het beauty merk Queen Tarzi overal voorbij komen de laatste paar maanden, maar vooral dan omwille van hun nepwimpers die heel erg populair zijn. Maar toen ik zag dat ze ook hun eerste oogschaduwpalette op de markt brachten en toen de kleuren zag, was ik meteen verkocht. Wat een mooie palette! Deze heet de Royal Palette


De palette komt in een kartonnen doosje met een tekening van wat het lijkt, koninklijke paleisdeuren. Ook staat dezelfde tekening op de palette zelf. Ze hebben de palette zo gemaakt alsof het lijkt dat je de deuren openmaakt als je de palette opendoet. Heel erg leuk! De meeste palettes gaan gewoon aan de zijkant open, deze gaat aan de bovenzijde open in het midden. Het is eens iets anders! Het concept is alvast leuk bedacht. En als je denkt dat de deurtjes weer zullen toeklappen als je je oogschaduw aanbrengt, dit doen ze niet! Ze blijven mooi plat op de tafel liggen.


Wanneer je de palette openmaakt zitten er 2 kleine spiegeltjes en elke kant van de 'deurtjes'. Verder kan je 18 hoog gepigmenteerde kleurtjes in de palette vinden. De kleuren zijn mooi gevarieerd en er zijn zowel neutrale als felle kleuren aanwezig in dit palletje. Het enige wat ik wel mis aan dit palette is een glanzende witte tint als highlighter kleur, verder is de palette helemaal perfect.


Van de 18 kleuren zijn er 8 die een matte textuur hebben. De overige tinten hebben een prachtige metallic finish. Ze zijn goed gepigmenteerd en voelen super zacht aan, maar geven bij het aanbrengen wel wat kickback en fallout dus hou daar rekening mee!

v.l.n.r. Soraya/ Sofia/ Alexia/ Ariane/ Diana/ Aliya

v.l.n.r. Rania/ Maxima/ Charlene/ Madeleine/ Victoria/ Amalia

v.l.n.r. Ameerah/ Kelly/ Zara/ Noor/ Selma/ Kate

Ik had zin om even gek te doen en met kleurtjes te spelen. Ik ga denk ik later nog een apart artikel maken met verschillende look met deze palette, want deze is echt mooi!





De kleuren zijn droog aangebracht en knallen nu al! Ik ben benieuwd naar nog meer looks! Ik ga zeker en vast nog even met deze aan de slag binnenkort!

Wat vinden jullie? Ik kocht deze palette in de sale bij Ici Paris XL . Deze kost nu €42,95, maar met black Friday betaalde ik er slechts €33 voor! Blij dat ik deze heb kunnen scoren!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)