Morphe 3503 Fierce By Nature Eyeshadow Palette

Morphe heeft al ontelbaar veel palettes in hun assortiment liggen en ze lijken haast allemaal op elkaar. Als je er één hebt gezien heb je ze allemaal gezien, maar deze nieuwe met de naam 3503 Fierce by Nature trok meteen mijn aandacht want deze bevat heel wat warme tinten die ik constant draag. Op foto ziet deze er niet zo warm uit maar geloof mij, in het echt ziet deze er mooier uit.


Het palette bevat 35 verschillende kleuren die zowel matte tinten als shimmer kleuren bevat. Ook zit er één gouden glitter tint in in het midden. De kleuren hebben namen maar deze staan op een plastic folie die over de kleuren heen ligt. Jammer dat ze niet op de palette zelf staan, want die plastic folie gaat heel snel verloren.

De kleuren in de palette gaan zowel van bruintinten, naar roze/rood, naar wat felle tinten zoals groen en oranje en tot slot naar paarse tinten.


De oogschaduws van Morphe hebben steeds een mooie pigmentatie. De matte tinten hebben al wat minder pigmentatie dan de shimmer kleuren en ze hebben wel wat fallout en kickback, niet echt extreem, maar ze werken en blenden heel erg fijn en ze zijn ook nog eens budget! Met één palette kan je al ontelbaar veel looks creëren.


Ik maakte snel even deze ooglook om jullie de pigmentatie te laten zien, maar ik ga zeker en vast nog meerdere looks met deze palette maken.




Ik kocht de palette bij The Makeup Spot en betaalde slechts €27.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)