Catrice - Review Kaviar Gauche producten + Fix & Care Spray

De laatste tijd koop ik niet zo veel producten meer van Catrice omdat ze de laatste jaren niet zulke "nieuwe" producten uitbrengen. De schappen gaan de laatste tijd steeds over hetzelfde. Dezelfde producten met dezelfde kleurvariaties, dezelfde soort palettes met matige kwaliteit, enz... Ik sta al lang niet meer te poppelen op de laatste nieuwe collecties, maar wanneer ik bij Kruidvat ben zal ik wel altijd eens langs de schappen lopen om te zien of ik geen nieuwe 'pareltjes' kan ontdekken.

Deze keer vond ik toch 3 leuke productjes die het op het eerste zicht wel waard waren om te testen. Deze laat ik vandaag aan jullie zien.


Bij de schappen zag ik een heleboel glazen flesjes staan in verschillende kleuren. Op het eerste zicht zagen ze er uit als parfum flesjes, maar toen ik van dichterbij keek zag ik dat er op het etiket "Fix and care spray" stond. Dit zijn dus setting sprays die ideaal zijn om je make-up te fixeren of als een kleine verfrissing voor onderweg. Vooral met de warme dagen op komst zijn deze ideaal om in je tas te hebben.


De Sprays hebben een verfrissend effect en de verschillende aromatische geuren zijn bedoeld om je zintuigen te kalmeren. Aangezien ik een heuse citrusfan ben, ging ik daarom dan ook voor de Lime variant. Er zijn 7 verschillende geuren om uit te kiezen. De lime variant ruikt echt heel erg lekker naar verse limoenen, heerlijk!

Hoe gebruik je deze sprays het best? Je brengt deze direct na het reinigen van je gezicht aan of je kan er ook voor kiezen om deze op te spuiten na het aanbrengen van je makeup. Dit kan door middel van de handige spray. Dankzij de geur kan je deze ook gewoon als parfum gebruiken als noodoplossing!


De fix & care sprays zorgen voor een rozige en stralende teint en zijn geschikt voor alle huidtypes. Wel bevatten deze sprays kleine glittertjes die je wel op de huid zal opmerken wanneer je in de zon loopt. Verder zal je deze niet snel opmerken. Niet iedereen is daar een fan van, dus hou er rekening mee dat deze in elke spray zitten.

Deze sprays zijn verkrijgbaar bij Kruidvat (ook online) en kosten €6,99 per stuk. Ik ben alvast fan!

Verder kocht ik nog 2 producten van de nieuwe Limited collectie van hun Kaviar Gauche lijn. Het kan zijn dat jullie deze naam al enkele keren hebben gehoord want deze collectie is net zoals elk jaar in samenwerking met het gelijknamige internationale modelabel. Ook dit jaar zitten er leuke producten in de collectie en deze keer draait de gehele collectie om het thema 'trouwen'.


Wanneer ik in de schappen keek, zag ik dit leuke blikken doosje. In dit setje zitten er 4 romige lipsticks in één setje! Hoe handig is dit voor onderweg of om reis! Voor elke bestemming zit er een perfecte kleur in het doosje. Een opvallend rode kleur of subtiele rozentint, ze zitten in het setje met een glossy of matte tint! Zit je ook echt zonder blush, dan kan je deze ook als noodoplossing daarvoor gebruiken!

De mini lipstick set heeft de naam C01 Les Petits Bisous.


De binnenkant ziet er erg leuk en opvallend uit met de gouden lipstick hulsjes. In het midden zit er een doorzichtig strookje, zodat je de lipkleuren goed kunt zien zitten. De presentatie is alvast goed gelukt.


Hoe schattig zijn deze mini lipsticks! Voor dit formaat krijg je nog redelijk wat product! Deze gaan zeker en vast mee op vakantie!


Hieronder even een overzichtje van de lipsticks die in het doosje zitten... De lipsticks zelf hebben geen namen, maar dit zijn de kleurtjes geswatched. Ze zijn erg creamy en glijden op de huis als boter. Een mooie variatie van kleurtjes.










Leuk setje en leuke kleurtjes die goed werken! Ik ben fan! Zeker een aanrader! Dit setje kost €7,99 een best schappelijke prijs! 

Het laatste product dat ik kocht die uit dezelfde collectie komt is deze Blush & Glow duo met de naam C01 La Rose & L'Orchidée.

De verpakking ziet er alvast erg schattig uit en natuurlijk kan je aan de 'kantachtige' verpakking al zien dat het thema bij trouwen licht. Ook deze verpakking heeft een gouden tint en ziet er best leuk uit.


Aan de binnenkant vindt je een blush en een highlighter. De highlighter is wat groter dan de blush. Er jammer is het dat de blush geen matte finish heeft. Aangezien deze een metallic glans heeft gebruik ik deze eerder als een blush topper dan als een blush zelf. Om hem als een highlighter te dragen is hij veel te donker op mijn lichte huid.


De producten zijn geweldig goed gepigmenteerd en hebben een enorme glans. Als je deze niet als blush gebruikt, kan je deze nog altijd als oogschaduw gebruiken!


Ik heb beide producten op mijn gezicht aangebracht, vooral de blush erg lichtjes, en ik moet zeggen dat het best nog meevalt! De kleuren zijn zeker op te bouwen en ze blenden ook mooi in op de huid.



Ook een leuk setje deze! Je kan deze scoren voor €4,59.

Heel erg blij met de productjes die ik heb gescoord en kan ze zeker en vast aanraden!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)