Zoeva - Mixed Metals Palette

Vandaag opnieuw een palette van het merk Zoeva. Ik liet jullie al de Naturally Yours palette zien, deze blogpost. kunnen jullie hier terugvinden. Als het gaat om de producten van Zoeva dan ben ik enthousiast en ben ik zeker en vast de eerste om hun nieuwe producten te testen. Ik ben nog nooit in hun producten teleurgesteld. En duur zijn ze ook helemaal niet!

Ik heb nog een palette gekocht van dit toffe merk. Deze heet de mixed metals palette en heeft zoals de naam al doet vermoeden, oogschaduwkleuren met een metallic finish. Ook deze palette bevat 10 oogschaduwkleuren. 


Ook deze palette heeft een mooie verpakking, zeker voor een budgetmerk. De oogschaduwkleuren zijn geïnspireerd op de prachtige kleuren van verschillende metalen, waarmee je heel erg mooie en diverse ooglooks mee kan maken. Ze zijn heel erg gepigmenteerd, super zacht van textuur, voorzien van Vitamine E en bevatten geen parabenen, parfum en minerale oliën. Ook blijven ze erg lang zitten.
Het enige nadeel is dat er geen spiegel in de palette zit verwerkt.


Ook deze kleuren hebben elk een naam. Deze zet ik hieronder bij voor de geïnteresseerden.

Rij 1: Alloy, Neo Brass, Bronce, Rusty Steel, Copper plate.
Rij 2: Warm Silver, Platinum, Ore Stone, Aluminum, Onyx.

Alloy, Neo Brass, Bronce, Rusty Steel, Copper plate

Warm Silver, Platinum, Ore Stone, Aluminum, Onyx

Voor wie deze palette wil kopen, je kan hem bij vele webshops bestellen. Onder andere bij Themakeupspot voor €17,95 (waar ik hem kocht) en Boozyshop voor €22.95.

xx Kimberley









Reacties

Angelique zei…
Zat al een tijdje te twijfelen over dit palette maar je hebt prachtige swatches gemaakt en hij staat nu definitief op mijn wishlist haha
Ah wat lief! :) Dank je hoor :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)