Essence - soo blushes

Deze blushes liggen al een tijdje in de schappen van Essence en deze lagen al een tijdje in mijn te reviewen bakje, maar vandaag ga ik deze eindelijk reviewen! Ik heb het over de Essence - sooo blushes. Ik kocht deze in de kleuren 10 Sweet as peach en 20 Everything is better in pink.


Mijn excuses omdat deze producten er op de foto geswatched zijn, maar ik had eerder al foto's genomen die niet zo goed gelukt waren, natuurlijk had ik kort daarna ze geswatched om foto's te nemen en toen ik zag dat ze mislukt waren was het natuurlijk al te laat. Ik wil jullie de productjes toch niet onthouden, daarom laat ik ze dan maar zo zien.


Zoals jullie misschien wel kunnen zien zijn dit creamy blushes. Normaal gezien ben ik hier niet zo een fan van en ga ik eerder voor poeder blushes. De meeste creamy blushes die ik al heb gebruikt blijven creamy wanneer je ze aanbrengt op de huid en door de dag heen kunnen ze gaan 'verschuiven" op je huid en dit kan er raar uit gaan zien.

Met deze blushes gaat dit zeker niet gebeuren. Het zijn namelijk geen gewone creamy blushes. In de doosjes zijn ze romig van textuur, maar wanneer je ze aanbrengt en ze in contact komen met de huid veranderen ze van textuur en krijgen ze een poedervorm. Ze drogen echt meteen op en zo voorkom je dat de blush niet 'glijdt'. Ideaal!

De kleurtjes zijn beiden heel erg mooi. Zoals ze eruit zien in het doosje, zo zien ze er uit op je huid ook. Wanneer ze op je huid aangebracht zijn, drogen ze snel op, maar de mooie glans blijft behouden. Wanneer je deze draagt, krijg je een mooie instant glow. Er zitten geen grove glitters in de blushes, wat erg fijn is. Ze blijven mooi op de huid zitten en zijn geschikt voor iedereen. Hieronder zie je de swatches.

10 Sweet as a peach



20 Everything is better in pink




Ik ben heel erg fan van deze productjes. Als je ze ziet in de winkel, zeker even swatchen! Let op je kan deze productjes enkel vinden bij Kruidvat die de 3 meter schappen hebben! Deze filialen kan je online terugvinden! Deze productjes hebben een prijskaartje van €2,89 per stuk wat echt niet veel is voor zulke goede productjes!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Ik vind ze beide erg mooi <3

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)