Gosh - Giant Sun Powder

Deze reuzen bronzer van Gosh stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Om de één of andere reden kon ik het er niet toebrengen om hem te kopen, want hij kost dan ook €13,49. Zoveel geld wou ik er nu ook niet aan geven zonder te weten of deze wel goed werkte. Er lag ook geen tester in de winkel, dus ik zocht enkele reviews online en hij zag er heel goed uit. Toen ik onlangs bij Kruidvat was, zag ik dat er slechts nog één in de rekken lag en besloot hem uiteindelijk toch mee te nemen naar huis.


De verpakking van deze bronzer is matzwart en wordt, zoals je kan zien op de foto, meteen vuil. Erg handig om mee te nemen is hij al zeker niet want hij is echt enorm. Wanneer ik hem vast houdt kan ik hem net in mijn handpalm nemen.

Wanneer ik de verpakking open doe zie je een spiegel aan de binnenkant, altijd erg handig, en een prachtig product. Wanneer ik van dichtbij keek was ik een klein beetje teleurgesteld. Waarom? Deze bronzer bevat namelijk heel erg veel gouden shimmer. Ik zal deze dus niet gebruiken als bronzer maar als highlighter.

Ik hou liever van een matte bronzer en wanneer je producten zoals dit als bronzer gebruikt, zie je er al snel uit als een discobal. Ik gebruik deze wel op mijn jukbeenderen voor een mooie goudbruine gloed. Het product zelf is heel erg mooi en staat volgens mij bij iedereen goed, enkel jammer dat het geen matte bronzer is.



Het product is heel goed gepigmenteerd en blijft mooi en lang op zijn plaats zitten. Een echte aanrader.


Het is echt een prachtig product, zoek je een mooie highlighter die je een mooie goudbruine gloed geeft? Dan kan ik je deze zeker aanraden! Je doet er ook super lang mee door de grote verpakking, maar het is dan wel weer onhandig om mee te nemen. Je vindt deze bronzer in de Gosh schappen bij Kruidvat. 

xx Kimberley



Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)