Makeup Revolution - The one fluid blushers

Jullie hebben al een aantal producten de revue zien passeren van het merk Makeup Revolution. De meeste hiervan waren ofwel oogschaduwpalettes en gezichtspoeders. Vandaag heb ik iets anders om aan jullie te tonen. Deze keer geen palettes, maar wel vloeibare blushes. Deze heten The one fluid blushers. In totaal zijn er 5 verschillende kleuren te koop en ik heb ze allemaal aangeschaft. Ik kon echt niet kiezen qua kleur want ze zijn allemaal heel erg verschillend.


De verpakkingen van deze blushes zijn erg handig. De flesjes zijn gemaakt uit plastic, dus geen zorgen dat je ze kan breken. Ook de dop is uit plastic gemaakt. De flesjes zijn niet al te groot en zijn dus handig om mee te reizen. Veel heb je er echter niet van nodig, met een druppeltje kan je al snel je gezicht mee opmaken! Knijpen zal je in de flesjes niet echt moeten doen want het product is heel erg vloeibaar. Het is precies water met een toegevoegd kleurtje, dus let heel erg op wanneer je het flesje omdraait, want het loopt er zo uit!

Voordat je het product wil aanbrengen, kan ik je aanraden om eens goed met het flesje te schudden. Ik heb gemerkt wanneer je de flesjes een tijdje niet gebruikt, het product begint te scheiden, precies of je laat een glas vruchtensap te lang staan.

Malibu Ocean/Rush me/Pink Dew/Pink Sea/Desire

Malibu Ocean/Rush me/Pink Dew/Pink Sea/Desire

Zoals ik al zei zijn deze blushes echt vloeibaar en met een klein beetje kom je al een hele eind verder. Ook zijn deze heel erg gepigmenteerd dus let op dat je geen vlekken maakt op je kledij.
In alle 5 de blushes zit er een heel erg fijne gouden shimmer verwerkt, dus als je niet van shimmer houdt, sla je deze best over!

Qua kleur zijn ze op zich best gepigmenteerd, maar wanneer je ze echt gaan uitwrijven op je huid, worden ze transparant met een lichte tint. Je krijgt een naturelle gloed op je wangen. Natuurlijk zijn deze op te bouwen, maar een echte donkere kleur zoals met poeder blushes zal je niet echt bekomen. Bij de lichtste kleuren zie je bijna niks meer wanneer je ze uitwrijft. 


Malibu Ocean


 

Rush Me




Pink Dew




Pink Sea




Desire




Ik moet zeggen dat ik niet zo een fan ben van deze blushers. Met de donkerste kleurtjes krijg je nog iets of wat van een kleurtje, maar van de lichtste zie je bijna niks meer wanneer uitgewreven op de huid, wel jammer. Wanneer je ze aanbrengt zijn ze ook wat onhandig omdat het product te vloeibaar is, je morst snel en je maakt snel vlekken op je kledij. Ik zou deze niet opnieuw kopen!

Voor diegene die ze toch willen testen, je kan ze vinden via de webshop Beauty88 voor €3,99 per stuk. 

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)