Boeken Shoplog

Vroeger was is niet zo into boeken. Wanneer ik voor school een boekverslag moest schrijven, stelde ik dit altijd uit tot op de laatste seconde. Nu lees ik maar al te graag. Zowel gewone boeken, als kookboeken en boeken over make-up enz.. kunnen mij nu heel erg bekoren. De afgelopen tijd heb ik weer een aantal boeken gekocht en omdat jullie de vorige boeken shoplog leuk vonden, laat ik ze vandaag opnieuw aan jullie zien. 

Ellemieke Vermolen - Happy Shake

Dit is een boek voor meiden die met gezonde voeding bezig zijn en/of willen beginnen met een gezonde voeding. In dit boek verzamelt Ellemieke Vermolen al haar kennis. Zo leert ze je hoe je het best groenten en fruit kan combineren, Welke shakes helpen met je weerstand, je energie, maar vooral hoe je ze maakt! Het boek bevat prachtige foto's en lekkere recepten. 

Het boek kan je hier vinden. 





Kelly Deriemaeker - Blogboek

Als ik iets meer kan te weten over de blogwereld, dan hoor ik het graag. Ik ontdekte dit blogboek van blogster Kelly Deriemaeker en was meteen enthousiast. In dit boek legt ze alles uit wat te maken heeft met bloggen. Je vindt in dit boek een hoop inspiratie, tips, ideeën en nog zoveel meer van andere succesvolle bloggers. Ik ben heel erg fan! Een echte aanrader.

Je kan dit boek hier vinden.




Bobbi Brown - Everything eyes

Jullie kennen vast wel de bekende make-up artiste Bobbi Brown. Dit make-up merk is heel erg populair in bloggerland en ik ben ook heel erg fan. In dit boek laat Bobbi Brown al haar trucjes op je los. Ze toont je de spullen die je nodig hebt, alsook hoe je ze moet gebruiken. Ze laat in detail zien hoe je alles op de juiste manier aanbrengt. Let wel op, dit boek is in het Engels geschreven!

Je kan het boek hier vinden.



Alfie Deyes - The Pointless Book

Voor wie het boekje 'Wreck this Journal' kent zal hier heel erg blij van worden, want dit boekje is een vervolg erop! In het boekje staan allerlei opdrachten die je moet uitvoeren. Enkele voorbeelden vindt je hieronder. Een leuk iets voor op reis of onderweg in de auto!

Je kan het hier vinden.





Zoe Sugg - Girl Online

Dit is het welbekende boek (roman) van de You-tube sensatie Zoella. Ik heb het boek zelf nog niet gelezen, maar ga hier binnenkort mee aan de slag! Ik ben benieuwd! Het boek is in het engels en nederlands verkrijgbaar.

Je kan het hier vinden.



Tom Sebastian - Happy go Beauty!

Tom Sebastian is een beautystylist die al over de hele wereld heeft gewerkt. In dit boek bespreekt hij zowel het innerlijk als uiterlijk en geeft hij heel erg handige tips.
Ook voor de mannen is er een apart hoofdstuk voorzien. Leuk om cadeau te geven!

Je kan dit boek hier vinden.




Chanel - Collections and Creations

Ik hou er van om in mooie boeken te bladeren en vooral in boeken die over make-up en fashion gaan. Dit boek van Chanel ligt nu op mijn salontafel en ligt daar mooi te pronken. Wat een prachtstuk!

Je kan het boek hier vinden.






Style Book ByDanie

Modestyliste Danie geeft in dit boek fantastische stylingtips om je te helpen met een bomvolle kledingkast. Hoe je kleding moet combineren kan je leren met dit boek!

Je kan het boek hier vinden. 




Tekenen - Van punt naar punt

Iets wat heel erg in de mode is op het gebied van boeken, zijn deze 'van punt naar punt' boekjes. Zoals vroeger de cijfertjes zoeken en met elkaar verbinden, een leuk tijdverdrijf. Deze zijn echter niet klein, maar ben je uren mee zat. Ik ben alvast heel erg in de ban! Naast de kleurboeken voor volwassenen, zijn deze ook heel erg leuk.

Ik kocht deze boeken bij de supermarkt. Je kan deze overal vinden.





Ik hoop dat jullie het alweer leuk vonden!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)