The Balm - Nude Dude Volume 2 palette

Ik was zo enthousiast toen ik zag dat deze nieuwe palettes te koop waren. The Balm heeft namelijk een 2de palette uitgebracht met de naam Nude Dude. Dit is een 'vervolg' op de Nude Tude palette. Ik was al heel tevreden over de eerste palette en ben heel erg blij dat ze er nog eentje op de markt hebben gebracht. 


Zoals altijd zijn de verpakkingen van The Balm heel erg mooi. Er is zeker en vast over nagedacht. Diegene die verantwoordelijk is hiervoor, doet haar job heel erg goed.

De palette bevat een grote spiegel wat heel erg handig is wanneer je je onderweg nog moet opmaken. Ook krijg je een klein kwastje bij de palette met 2 zijden. Aan de ene kant een schuin afgesneden kwastje bedoeld om je eyeliner mee aan te brengen (de zwarte kleur 'friendly' kan je daarvoor gebruiken). en aan de andere kant een klein oogschaduwkwastje.
Ook die kant is schuin afgesneden, maar waarom is mij een raadsel. Ik gebruik deze kwastjes toch nooit, dus voor mij geen probleem.


Wanneer je de palette opendoet zie je 12 verschillende oogschaduwkleuren met een hele mooie selectie aan kleuren. Er zitten zowel nude kleurtjes als wat donkerdere kleuren in. Heel erg mooi. De 2 lichtste kleurtjes en de zwarte kleur zijn matte kleuren. De overige kleuren hebben een metallic finish. Je kan dus alle kanten op qua ooglooks.

De kleurtjes zijn zoals altijd heel goed gepigmenteerd. Ze hebben een heel erg zachte textuur en brengen mooi aan op de huid. Ook blenden ze heel makkelijk en bij deze oogschaduwkleurtjes vindt je zeker en vast geen fallout.


In de vorige palette stonden er afbeeldingen aan de binnenkant met vrouwen, deze keer zijn het mannen. Vandaar de naam 'Nude Dude'. De kleurtjes hebben de namen met hun zo gezegde 'kwaliteiten', 'karaktertrekjes', of hoe je ze ook wilt noemen. Leuk gedaan.


Hieronder vindt je de swatches van de kleurtjes.

Bovenste rij

Fearless/ Flawless/ Firm/ Friendly/ Fierce


 

Onderste Rij

 Fabulous/ Faithful/ Fit/ Felsty/ Funny/ Fine


Kortom, een heel erg leuke palette die iedereen kan gebruiken en ook graag zal gebruiken. Ik kocht mijn palette via de webshop Boozyshop en betaalde er €39,95 voor. Wat prijzig, maar zeker de moeite waard! In België kan je deze palettes ook kopen via de drogisterij Di

xx Kimberley 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)