Deauty Box - T. Le Clerc Editie - Soldenbox

Tijdens de Solden kon je bij Deauty een speciale box bestellen met allemaal producten van het merk T. Le Clerc. Dit is een make-up merk die te koop is bij de Apotheek en ligt in de wat duurdere prijsklasse. Ik heb dit merk leren kennen via mijn maandelijks Deauty abonnement. Ik kreeg al enkele producten en ik was er razend enthousiast over.


Voor wie Deauty niet kent, dit is de afkorting van Discover beauty en is een maandelijkse cosmeticaontdekking. Dit houdt in dat je voor een vast bedrag van €16.95 in de maand een box naar huis gestuurd krijgt met daarin 4 tot 6 productjes in miniatuur of full size. Deze box werkt samen met merken zoals Essie, Clinique, Redken, Clarins en nog veel meer. De waarde van de producten in de box is altijd groter dan wat je ervoor hebt betaald!

Een aanrader dus om nieuwe producten te ontdekken! Je kan deze telkens per maand bestellen door elke maand geld over te schrijven, of je kan een 3-maandelijks abonnement nemen (dit heb ik genomen om eens te proberen en testen wat ik ervan vindt),ofwel neem je een abonnement voor een jaar.
Dit kan je doen via deze link: http://www.deauty.be/shop/

Er was tijdens de solden een actie waarbij je een Deauty box kon bestellen met daarin 6 producten van het merk T.Le Clerc voor maar €49. Deze box was origineel €157! Ik heb gezien dat ze nog steeds op de site staan voorlopig, als je geluk hebt, vindt je ze via deze link.


De boxen van Deauty zijn steeds mooi verpakt! Als je de box opent zie je de productjes liggen. De boxen zelf hou ik om spulletjes in op te bergen. Laten we snel kijken wat erin zit.


T. Le Clerc - Pinceau 130 ans

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe Kabuki kwast. Ik heb er eentje van Elf, maar wanneer ik die gebruik komen de haartjes los en kleven ze op mijn gezicht. Ik had er al een paar op het oog, maar toen ik zag dat er eentje in deze box zat, heb ik even afgewacht hoe deze zou zijn.

De haartjes staan dicht bij elkaar en is heel erg stevig. Wanneer ik ietsje aan de haartjes trek en wanneer ik de kwast gebruik, komen er geen haartjes los! Eindelijk een goede kwast. Ook is deze heel erg zacht en fijn in gebruik. Het enige wat een beetje jammer is, is dat deze niet zo een groot oppervlak heeft, maar wanneer ik hem gebruik bewegen de haartjes heel vloeiend mee. Je kan deze ook heel goed gebruiken om blush aan te brengen aangezien het oppervlak wat kleiner is. Een heel erg fijne kwast dit! Je kan deze door het kleine formaat makkelijk meenemen in je tas.

Deze kwast is uitgebracht omdat T. Le Clerc 130 jaar bestaat en dit kwastje bestaat al sinds toen! Daarom hebben ze deze opnieuw uitgebracht.



T. Le Clerc - Correcteur Fluide - kleur café Crème

Deze correctievloeistof zoals T. Le Clerc dit noemt, werkt kleine foutjes weg. Een concealer dus die onze donkere kringen en puistjes wegwerkt dus!
Deze concealer heeft een schuimtip applictor zodat je makkelijk in de kleine hoekjes kan werken.
Ik heb hem op mijn hand getest en hij ziet er nog iets te donker uit. Deze concealer is bedoeld voor de lichte tot medium huidskleur. Ik test deze verder nog uit.





T. Le Clerc - Eye liner Feutre - kleur MétéOr 

Wanneer ik op de verpakking van dit product eye liner pen zag staan, dacht ik automatisch dat het een zwarte eyeliner zou zijn. Maar toen ik hem opendeed zag ik een mooie gouden kleur. Wanneer je heel lichtjes het product swatched krijg je een heel fijn lijntje, duw je iets harder door dan kan je ook een dikkere lijn maken. Naarmate je harder duwt, hoe dikker je lijn wordt. Je kan dus zelf kiezen.

Wanneer aangebracht droogt deze heel erg snel op. Ik heb deze op mijn hand aangebracht en na 5 seconden was deze opgedroogd. Om te testen heb ik er daarna heel hard over gewreven en het veranderde niet! Het bleef steevast op zijn plaats zitten! Super product dit!





T. Le Clerc - Brilliant Lipstick Eclat - Kleur Stellaire

Er zat ook een lipstick in deze box! Het leukste om te krijgen :). Deze lipstick heeft de kleur Stellaire, een mooie oudroze kleur. Deze glanzende lipstick heeft een romige textuur en lichte reflecties van karool die in de lipstick verwerkt zitten doen je lippen stralen. Hou je niet van lipstick met veel glans en glitters in? Dan zal deze je niet echt bevallen. Ik vind het wel leuk voor komende zomer.







T. Le Clerc - Oogschaduw Mono Irisée Galaxie

Ook zat er een mono oogsschaduwdoosje in de box. De kleur is niet echt mijn ding aangezien ik bijna nooit smokey eyes draag, maar ik hou deze wel in mijn collectie aangezien deze veel glitters bevat en ik deze misschien wel kan gebruiken voor de feestdagen of een speciale gelegenheid. Heel erg zwart is deze kleur niet wanneer je deze swatched, maar eerder donkergrijs. Deze bevat heel veel glitters, dus niet echt iets voor overdag.

De oogschaduw is zacht van textuur, zijn niet heel erg gepigmenteerd, maar er valt mee te werken. Ik denk niet dat ze de hele dag op je ogen blijven zitten. Ik test deze nog uit.






T. Le Clerc - Modeleur de teint universel

Dit duo product bevat een blush en een highlighter. Bij Deauty zeggen ze dat dit 2 blushes zijn. Maar de rechtse kleur is hier echt veel te licht voor. Je ziet deze nauwelijks. Het is wel een mat product, dus deze is ideaal voor onder je wenkbrauw te highlighten of voor in je binnenste ooghoeken. Voor op je jukbeenderen is deze niet zo geschikt aangezien hij geen shimmer bevat.

De blush daarentegen bevat wel een lichte shimmer, maar wanneer je deze aanbrengt zie je er nauwelijks nog iets van en lijkt hij ook mat, daardoor heeft hij niet zo een goede pigmentatie. Deze blush heeft een mooie lichte perzikkleur en is ideaal voor een subtiele glow voor meiden met een lichte huidskleur.





Dit was de box! Wat vinden jullie van de producten? Hebben jullie al producten van dit merk getest en wat vonden jullie ervan? Of hebben jullie andere productjes getest van dit merk? Laat het me weten in de comments!

xx Kimberley

Reacties

Anoniem zei…
Wel jammer van de oogschaduw, maar de eyeliner? Wauwie! x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)