Makeup Revolution - Go! To Heaven palette

Jullie weten al hoe gek ik ben op het merk Makeup Revolution. Het liefst van al zou ik elk product willen bestellen, want elk product dat ik al van hen heb geprobeerd is super! Vandaag heb ik opnieuw een product van dit merk. Deze keer een oogschaduw palette met de naam Go! To Heaven.


De verpakking van deze palette is anders dan diegene die ik al in mijn collectie heb liggen. Deze heeft namelijk een ronde verpakking en is redelijk dik en stevig. De palette is zwart van kleur en heeft een doorzichtig deksel zodat je de kleurtjes goed kan zien zitten.

Het is een mooie verpakking, dat wel, maar zo onhandig wanneer je deze wil meenemen in je tas of op reis. Door de vorm en dikte van het doosje wordt het snel een lomp ding. Toch is het eens wat anders! Deze verpakking doet me trouwens heel erg denken aan de oogschaduwpalettes van Stila, die net dezelfde verpakking hebben. Ook de oogschaduwkleuren zijn net hetzelfde verpakt.


Deze palette bevat in totaal 18 oogschaduwkleurtjes waarvan 7 matte kleurtjes. De overige kleuren hebben een mooie metallic glans. Namen hebben deze kleurtjes niet. Het zou een beetje een chaos worden om deze erbij te zetten ook.

Als je van neutrale kleuren en bruintinten houdt, dan is deze palette zeker iets voor jou. Er zit ook een prachtige kopertint in en mooie roze kleurtjes. Echt een mooie en veelzijdige palette. Aangezien er ook wat donkerdere kleurtjes in de palette zitten, kan je zowel een look voor overdag, als een avondlook.
Voor ieder wat wils dus! Zowel de matte kleuren als de andere kleuren zijn goed gepigmenteerd. Natuurlijk komt er niet zoveel kleur af van de matte als bij de shimmer kleuren, maar er valt zeker mee te werken.

De oogschaduwkleuren zijn geweldig zacht van textuur, brengen makkelijk aan en blenden supersnel. Let wel op wanneer je de kleuren aanbrengt, dat je niet te hard op je kwast duwt, anders kan je wel wat last krijgen van fallout. Voor de rest is dit een heel erg mooie en goede palette. Enkel de verpakking mocht wel wat minder 'lomp'.

Enkele swatches


Deze palette kan je verkrijgen via de webshop Beauty88 en kost €8,99. Een mooie prijs voor een mooie palette.

Reacties

Unknown zei…
Dat lijken me mooie kleurtjes!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)