BH Cosmetics - Wild Child Palette

Ik kan maar niet genoeg krijgen van nieuwe make-up palettes en vooral niet als ze een leuke verpakking hebben. Deze van Bh Cosmetics is er ook zo eentje. Deze heet de Wild Child oogschaduwpalette en ziet alvast heel wild uit! 

De verpakking is heel goed afgestemd op de naam en heeft een leuke luipaardprint op de voorkant. Wanneer je de palette opent zie je een redelijk grote spiegel met daarrond een aztecprintje. Er zit geen kwastje bij deze palette, maar die gebruikt ik toch nooit. Opvallend aan deze palette is dat deze bijna niks weegt. Je voelt bijna niet dat je iets in je handen hebt. Ideaal dus om mee te nemen onderweg!


Er zitten in totaal 9 gebakken oogschaduwkleuren in deze palette. Dit zijn allemaal kleurtjes met een metallic finish. Eén kleurtje heeft nog extra glitters ook (3de kleur op 2de rij). Namen kan ik jullie echter niet geven, want deze palette heeft er geen. Het enige jammere aan deze palette is dat er geen enkele matte kleur inzit.

Wat me ook een beetje 'irriteert', is dat de oogschaduwkleuren diep in de palette liggen, zo zie je de kleurtjes niet al te best zitten. Het is een persoonlijk iets, maar ik heb liever dat mijn kleurtjes in een overzichtelijke palette zitten zonder teveel poespas eraan. Voor de rest is dit wel een fijn palletje.

De oogschaduwkleurtjes zelf zijn heel goed gepigmenteerd. Hou je niet van shimmer kleuren of metallic kleuren, dan sla je deze best over, want deze bevatten wel degelijk veel glans. Ze zijn zacht van textuur, brengen makkelijk aan en blijven best een aardig tijdje zitten. Voor een mooier resultaat breng je deze best nat aan. Een heel mooi palletje voor deze zomer! Ik heb bij deze palette ook geen last gehad van fallout!

Voor meiden die benieuwd zijn naar de ingrediënten, deze kleurtjes bevatten geen parabenen en oliën en zijn getest tegen allergieën!



Hieronder vindt je de swatches van de oogschaduwkleurtjes per rij.

Rij 1


Rij 2


Rij 3


Je kan deze palette vinden via de webshop Beauty88 voor €16,95!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)