Catrice - Limited Edition VISIONairy - Shoplog + review

Momenteel ligt de nieuwe collectie van Catrice in de schappen. Deze heet VISIONairy en heeft heel erg mooie productjes. Ik heb een aantal producten uit deze collectie gekocht en ik laat deze vandaag aan jullie zien. Het is een LE (Limited Edition), dus wees er snel bij mocht je ook een product willen bemachtigen.

Laten we beginnen met de oogschaduwpalletjes. Er zitten in deze collectie 2 oogschaduwpalletjes. Deze kocht ik allebei. Deze hebben de namen C01 Purple haze en C02 Greencard to Surreality.


Het eerste setje (C01 Purple haze) is een smokey eyes setje met paarse tinten. Heel erg mooie kleurtjes. Deze setjes bevatten trouwens elk 4 oogschaduwkleuren. Op de achterzijde van het doosje staat er dat dit setje Carmine bevat. Dit is Karmijn oftewel Karmijnzuur is een natuurlijk organisch en dierlijk pigment dat in cosmetica wordt gebruikt zoals in bijvoorbeeld lippenstift. Deze stof heeft een paars/rode kleur. Dit hebben ze dus gebruikt in dit setje om aan de kleur te komen!



Wanneer ik de kleurtjes wou swatchen, gebeurde dit...


Ik wreef lichtjes met mijn vinger in de kleur toen een heel stuk van de oogschaduw ineens eruit viel. Ik weet niet waaraan het ligt, maar ik had het enkel bij die eerste kleur. Misschien had ik een doosje dat niet echt goed gemaakt is geweest? Nu ik het opnieuw bekijk tijdens het schrijven van deze blogpost, zit bijna de gehele kleur los. Hmm...

Zo zien de kleurtjes van de palette er geswatched uit. Je kan heel goed zien wat ik bedoel met die eerste kleur! Je kan wel duidelijk spreken van een serieuze fallout,bijna het hele ding is weg! De andere kleurtjes hebben dit niet en zijn toch best wel mooi van kwaliteit. De eerste 2 kleurtjes zijn shimmer kleurtjes, de overige 2 zijn mat.


Dan hebben we nog het 2de doosje (C02 Greencard to Surreality), ook een smokey eyes setje, maar deze keer met groene tinten. Ook heel erg mooi.



Bij dit setje had de 2de kleur best wel wat fallout, maar niet zo erg als bij het eerste doosje. Opnieuw weer 2 shimmer kleurtjes (1ste en 3de) en de overige 2 kleurtjes zijn mat. Mooie doosjes, maar jammer van de fallout. Met de overige kleurtjes valt wel wat mee te maken. Deze doosjes kosten elk €4,59 wat best wel veel is. Voor €9,99 heb je al een enorme palette van superkwaliteit van Makeup revolution! Voor die prijs zijn ze het niet echt waard.


Nog een product dat ik kocht is deze multicolor highlighter in de kleur C01 Luminous Illusion. Er is maar 1 product hiervan uitgebracht. Je kan het op foto bijna niet zien, maar deze highlighter geeft een heel erg mooie roze glow op je huid. Het is de bedoeling dat je met je kwast alle 4 de kleurtjes bij elkaar mengt en zo op je huid aanbrengt. Ben je in de winkel, swatch deze dan even, want hij is super mooi! Deze highlighter kost €4,99.




Ook kocht ik deze 2 lipglossjes uit de collectie. Ook hier zijn er maar 2 verkrijgbaar van in de collectie. Deze hebben de namen C01 Apricosy Daydream en C02 Veil of Vision.

Beide glossjes zijn heel mooi van kleur. De lichte lila kleur heb ik eerder gekocht omdat ik benieuw was of het een speciaal effect zou geven. Het zijn nu eenmaal geen lipsticks en natuurlijk zien ze er alle 2 hetzelfde uit op je lippen... doorzichtig! Wat wel een voordeel is dat ze wel een lichte watermeloengeur hebben en dat ze niet kleven! Zoek je een lipgloss die niet kleeft dan is dit er eentje!

De eerste kleur geeft een iets warmere uitstraling dan de 2de, maar ze zijn praktisch hetzelfde. Mocht je twijfelen qua kleur, koop ze niet allebei want ze zijn de €3,59 per stuk en zijn net hetzelfde.


C01 Apricosy Daydream






C02 Veil of Vision






Als laatste heb ik ook nog 2 nagellakjes uit deze collectie gekocht. Ik heb echt geen lakjes meer nodig en telkens ik een nieuwe collectie zie, kan ik het niet laten om er weer mee te nemen naar huis. Er zijn in totaal 4 kleurtjes verkrijgbaar in deze collectie en ik kocht er 2. Deze hebben de namen C01 Mystic moments en C03 Greencard to Surreality.


Wanneer je de lakjes van dicht bekijkt zien ze er heel erg mooi uit. Ze bevatten allebei heel veel glitters en zien er ook mooi uit op de nagels. Alleen een nadeel, ze zijn heel erg doorzichtig. Je hebt dus enkele laagjes nodig om ze mooi te dekken. Ik heb op de foto's maar één laagje gebruikt om jullie het effect te laten zien. Het resultaat van de lakjes is wel heel erg mooi, enkel de dekking valt tegen.

Deze lakjes kosten elk €2,99. Er is ook een blauw lakje beschikbaar en een zwarte, matte lak!

C01 Mystic moments





C03 Greencard to Surreality





Dit waren de productjes. Wat vinden jullie? Hebben jullie reeds iets van deze producten  getest en wat vinden jullie ervan?

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Fijne reviews! Jammer van die oogschaduws, ze zien er wel mooi uit vind. Ik heb zelf geen producten van deze collectie.
Dank je! :) Ja het is net of ze echt los zitten in de pan. Als ik een beetje met mijn vinger in de kleur duw voelt het ook zo zacht aan, precies playdoh :s

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)