Makeup Revolution - #Liphug Lipsticks

Deze keer geen palette om te reviewen, maar wel de nieuwe lipsticks van Makeup Revolution. Het lijkt net of er tegenwoordig enkel nog producten van dit merk online komen. Ze brengen nu eenmaal goede producten op de markt en elke week komt er wel iets nieuws uit van hen. Ik zag deze #liphug Lipsticks op de webshop Beauty88 staan en was meteen verkocht. Natuurlijk heb ik er ook een aantal besteld om te reviewen. Dus, hier zijn ze! 


De lipsticks komen in deze mooie blinkende rode doosjes. Het is eens wat anders dan altijd die saaie zwarte verpakkingen. Op de bovenkant van elk doosje zit een stickertje in de kleur van de lipstick en met de naam erop. Ik zet mijn lipsticks allemaal met de naam en kleur naar boven in mijn collectie, dus dit is geweldig voor mij. Zo zie je meteen welke kleur erin zit! Goed gedaan!


De verpakkingen van de lipsticks zelf zijn echter wel zwart met gouden letters, net hetzelfde als hun make-up palettes. Jammer, van mij mochten deze ook wel een rood kleurtje gehad hebben.


Er zijn in totaal 8 verschillende kleuren beschikbaar in de webshop, waarvan ik er 6 kocht. Hieronder zie je welke ik heb gekocht.

Laten we beginnen met de eerste 3 kleurtjes. Dit zijn de lipsticks met de bruintinten.

When you came to me/ I think you're amazing/ To get Lucky

When you came to me




 I think you're amazing




To get lucky




 De volgende 3 lipsticks hebben mooie roze tinten.

 Good Fun/ She's up all night/ End with beginnings

Good fun





She's up all night





End with beginnings




De lipsticks zijn één voor één super mooi van kleur en heel goed gepigmenteerd. Wanneer je ze aanbrengt voelen ze heel erg zacht en ze zijn ook heel erg romig qua structuur. Het is net boter op je lippen. Dit komt door de unieke gelbasis die deze lipproducten hebben. Let wel op hiermee, want het kan zijn dat de lipstick buiten de lijntjes gaat. Dit is makkelijk op te lossen door er een lippotlood onder te dragen.

Wanneer ze eenmaal aangebracht zijn op de lippen, voel je niet dat je iets aanhebt. Je lippen voelen super zacht aan en de kleur is ook mooi als je ze aanhebt. De lipsticks hebben een high-shine formule en zullen dus een mooie glans geven aan je lippen wanneer je ze aanhebt. De kleur vervaagt wel na een drink of eetbeurt. Een hele dag zullen ze niet echt blijven zitten. Een uurtje of 6 kunnen deze lippies wel aan!

Ik ben enthousiast over deze lippies! Wil je ze ook proberen? Ze kosten €3,49 per stuk.

xx Kimberley

Reacties

Es zei…
Wat een mooie lipsticks, vooral de laatste is erg mooi! X
Angelique zei…
Vooral de laatste kleur vind ik mooi! Lekker knallend ook.

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)