Rimmel Apocalips Lip Laquers

Deze Lip Laquers van Rimmel heb ik deze week ontelbaar veel keer zien voorbij komen op blogs. Ook ik was er benieuwd naar en heb er twee kunnen scoren die mij het meest aanspraken. De kleurtjes die ik kocht zijn 100 Phenomenon en 501 Stellar. De Lip Laquers zijn lipsticks die de glans hebben van een lipgloss. Als je ze aangebracht hebt zien ze er ook uit als een lipstick. Ze hebben een romige structuur waardoor het makkelijker is om ze aan te brengen. 









Zoals je op de foto kunt zien is die aan het puntje ovaal gevormd waardoor je gemakkelijk de lijn van je lippen kan volgen. Er zit ook een klein reservoir in, waarin zich een beetje product verzameld, zodat je niet steeds opnieuw het penseeltje in de flacon hoeft te steken. 



Phenomenon is een nude kleurtje die je alledaags kan dragen. Stellar is dan weer een felle rode kleur die ik eerder zou dragen voor een avondje uit. Wie graag een rode lip overdag draagt kan dit natuurlijk ook! Ik vind niet dat rode lippen mij echt staan, daarom draag ik dit bijna nooit.

De prijzen van deze Lip Laquers liggen wel wat hoog. Ze kosten €10,99 per stuk. Ik vind ze superleuk en goed werken maar als ik dan toch moet kiezen ga ik liever voor een MAC lipstick.

Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Lisa zei…
Wat een goede pigmentatie zeg!
Ja idd, ik was ook verbaasd :p

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)