MeMeMe Long Wear Satin Lip Creams

MeMeMe is een make-up merk die de laatste tijd op heel wat beautyblogs te zien is. Vooral Miss Lipgloss (http://www.misslipgloss.nl) is er fan van. Het merk heeft hele mooie producten te koop en ze zijn ook nog eens betaalbaar! Wat willen we nog meer?
Toen ik een aantal dingen aan het bestellen was bij http://www.beautybyelke.be zag ik dat ze deze lipcreams  in een set van 3 van MeMeMe verkochten. Deze heten de Long Wear Satin Lip Creams.




Er zijn in totaal 9 kleuren maar ik heb er maar 3 gekocht. Deze 3 wil ik vandaag aan jullie tonen. MeMeMe haalt vaak zijn inspiratie bij godinnen. Ook deze keer zien we dit terug. De verpakkingen hebben telkens de naam en de afbeelding van een godin erop geprint, alsook wat uitleg over de godin zelf, hoe leuk! Los kosten ze normaal gezien €10,95 maar ik kocht dit setje van 3 voor maar €19,95.

Hier zijn de swatches:




















De verpakking van de lipsticks zijn simpel. Ze zijn mat zwart en sommige dopjes hebben een printje.
Ik heb 3 lipsticks met een feller kleurtje (Brights) in de kleuren Hot Magenta, Pashmina Pink en Coral Cloak. Ook heb je een setje met nude kleurtjes (Nudes) en een setje met diepere kleuren zoals donkerrood en paarsachtig (Deeps).

De lipsticks zijn super romig en voelen zacht aan op de lippen, net een beetje als een lippenbalsem. Wanneer je de lipstick aanbrengt 'smelt' hij als het ware op je lippen. Ze blijven ook een hele tijd op je lippen zitten. Misschien niet de hele dag, maar na een klein hapje eten, blijft hij nog goed zitten.
Ik ben super enthousiast over dit merk en zal zeker nog andere producten van hen uitproberen!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)