Sleek Blush

Sleek is een merk dat tegenwoordig meer en meer mijn aandacht weet te trekken. Ik heb al een aantal Sleek i-dive palettes in mijn collectie en na de Sleek lipsticks wou ik ook de blushes testen. Ik heb de kleuren 936 Flamingo en 937 Pixie Pink gekocht.


De doosjes zwart met de naam Sleek in blinkende letters erop geschreven. De doosjes zijn net hetzelfde als de oogschaduwpalettes. Ze zijn heel erg handig van formaat want je kan ze heel makkelijk op elkaar stapelen. Ook zit er een handig spiegeltje in het doosje verwerkt, ideaal als je ergens naartoe moet.

De kleur Pixie Pink is een matte blush, hij heeft een licht roze kleur. Flamingo heeft dan weer een warme roze kleur.

 Pixie Pink

 Flamingo

 Flamingo/Pixie Pink

De blushes zijn in meerdere kleuren verkrijgbaar. Ze zijn heel erg goed gepigmenteerd, en zijn niet poederig als je ze op je kwast aanbrengt. Ze blijven ook de hele dag door zitten! Een echte aanrader. Je kan deze blushes kopen bij de webshop Boozyshop.nl voor maar €5,95 per blush! Aanvallen zou ik zo zeggen :)

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)