Maybelline Baby Lips

Ik had al een serieuze Labello verslaving maar nu heb ik er een nieuwe liefde bij, namelijk de Maybelline Baby Lips. Deze producten heb ik leren kennen via de Amerikaanse beautyguru's op You Tube. Het zijn getinte lippenbalsems die een subtiel kleurtje op je lippen nalaten.


In Nederland en België zijn deze helaas nog niet te koop. Ik bestelde mijn Baby Lips via Ebay (daarom ga ik hier geen prijs bijzetten - de prijzen verschillen per verkoper).

De kleuren/smaken die ik kocht zijn:

- 25 Pink Punch


- 20 Grape Vine


- 05 Quenched


- 10 Peppermint



- 15 Cherry Me




- 30 Peach Kiss



Ze ruiken super lekker en hebben ook nog eens een leuke verpakking. De blauwe lippenbalsem "Quenched" bevat SPF20 (zonnebrandfactor).
Ik ga ze zeker en vast gebruiken en gooi er alvast ééntje in mijn handtas!

xx Kimberley

Reacties

belllezza zei…
Super schattig! Die kleurtjes ^^

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)