Nieuwe schoenen

Ik bestel regelmatig t-shirts van de webshop Large.nl en ik kan het ook niet laten om regelmatig eens de hele site af te zoeken. Toen ik bij de afdeling schoenen kwam kon ik mezelf niet bedwingen om een paar nieuwe schoenen te bestellen. Aangezien ik steunzolen draag en een maat 42 heb ik het voor mij niet evident om op hakken te lopen. Erg vindt ik dit niet want ik draag graag sportschoenen.

Ik zag dit paar online en ik was meteen verkocht. Gelukkig hadden ze nog een paar in mijn maat. Ik heb ze deze week in huis gekregen en ze passen perfect. Ik ben er superblij mee en heb ze natuurlijk al een paar keer gedragen. Ondanks ik ze een hele dag heb gedragen de eerste keer heb ik niks gevoeld en had ik geen pijnlijke voeten. Ik betaalde €109,99.







Zijn jullie ook fan van deze schoenen of toch maar niet? Wie interesse heeft kan je ze bestellen bij Large.nl

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)