6 toffe lakjes

Na een lange tijd heb ik weer eens een paar nagellakjes aangeschaft. Ik heb 6 nieuwe lakjes gekocht. Ook heb ik nu nagelwielen gekocht om uit te proberen, zodat ik gemakkelijker de nagellakjes kan swatchen voor jullie. Dit zijn de lakjes met benamingen en swatches. Ik weet dat de 2 rode lakjes op elkaar lijken, dit was louter toevallig. Alle swatches zijn gemaakt met 1 laagje.

 Barry M Nail paint 'Red Black'

Barry M Nail paint 'Amethyst Glitter'

 Boven: Red Black
Onder: Amethyst Glitter





 Barry M Nail paint 'Baby pink'

 Diamond Cosmetics 'Venom'

 Boven: Baby Pink
Onder: Venom







 Diamond Cosmetics 'Cranberry'

 Diamond Cosmetics 'Roasty Toasty Taupe'

Boven: Cranberry
Onder: Roasty Toasty Taupe


De lakjes van Barry M kocht ik bij de webshop Alicejo.com en kosten €5,04 per stuk. De lakjes van Diamond Cosmetics komen van de webshop Boozyshop.nl en kosten €1,19 per lakje!


xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)