Shoplog hippe-hebbedingetjes.nl

Ja, inderdaad! Ik kon mezelf weer eens niet bedwingen en ben zo nodig aan het shoppen gegaan op de webshop www.hippe-hebbedingetjes.nl. Ik heb een zwak voor sieraden en het vervolg weten jullie dus al... een shoplog.

De vorige keer had ik enkel bij de sieraden gekeken en had ik er geen aandacht aan besteed om ook eens bij de accessoires te kijken. Wat een leuke spulletjes heeft deze webshop toch! Ook zag ik leuke dingetjes met vogels en als ik die zie dan ben ik op slag verkocht.

Dit is wat ik kocht:

 Nail Bangle - silver en Nail Bangle - rosé (€8,95 per stuk)






 Zilveren spike bangle en Rosé spike bangle (€6,95 per stuk) 






 Rosé ombre armband €4,95





 H - armband - blauw €3





 Klauwenring (kan de prijs niet meer vinden want is uitverkocht!)





 Open Spike armband €7,95






 Shamballa armband - grijs €3





 Sleutelhouder vogelhuisje duo Wit/Geel €12,95


 De achterzijde van het vogeltje is een fluitje! Hoe cute!?



 Blue owl handcreme €6,95


Ik ben super blij met mijn aankoopjes! Wat vinden jullie ervan?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)