Rude Cosmetics - Party Amimals Eyeshadow Palettes box

Rude Cosmetics is een merk dat nieuw is op de markt en die al meteen een hele hoop palettes heeft uitgebracht. Als er wel één iets is waar ik een zwak voor heb, dan zijn het wel dieren. Toen ik deze grote box bij Boozyshop in de sale zag staan voor €39 was ik meteen verkocht. De palettes zijn ook apart verkrijgbaar op de webshop, maar aangezien ik ze toch allemaal wou, heb ik ze ineens allemaal gekocht. 

De palettes komen in deze grote doos met cartoon dieren op de voorzijde. Het heeft een beetje een kinderlijke vibe, maar je moet er van houden. Het is leuk dat er eens iets anders wordt uitgebracht. 


Zo ziet de binnenkant van de doos eruit ziet wanneer je deze opent.


Aan de binnenkant zitten er 4 verschillende palletjes. Elk diertje heeft zijn eigen palette. Elk palletje heeft een spiegel en de palletjes sluiten magnetisch. Wat handig is is dat ze ook klein en dun zijn, ideaal om mee te nemen onderweg.


Hieronder toon ik jullie de verschillende palettes en heb ik per palette ook swatches en een ooglook gemaakt. Elk palletje heeft 10 verschillende oogschaduwkleuren en per palletje heb je een mix van matte tinten en shimmer/metallic kleuren.

De oogschaduws zijn goed qua pigmentatie, maar op de ogen hebben enkele kleuren wel wat werk nodig. Niet elke kleur is zo opvallend wanneer je ze uitblend en wanneer je sommige kleuren met elkaar wilt blenden, vervagen ze, wat erg jammer is. Verder kan je er wel mooie en leuke ooglooks mee maken, maar het vergt wel wat tijd en blendwerk.

Prudence Palette


Dit palletje heeft 6 verschillende oogschaduwkleuren, de overige hebben een metallic finish.



Furball/ Pussy/ Feline/ Licifurr/ Pawline

Meow/ Clawdia/ Jennipurr/ Empurress/ Scratcher



Rugs Runny Palette


Het tweede palletje heeft slechts 3 matte tinten, de overige zijn allemaal metallic tinten.


Fluff/ Jessica/ Roger/ Whatsup/ Hopper

Bunilla/ Cottontail/ Hoppalot/ Nibbles/ Pellets




Ruff Ruff Palette


Deze palette bevat 6 matte tinten, de overige hebben een metallic finish.



Mutt/ K9/ Barkalot/ Bad Boy/ Doggy Style


Snoop/ Bitch/ Puppy Love/ Bad Girl/ Spot

Dit is een palletje die ik vooral in de herfst veel zal gaan dragen! Ik vind het resultaat prachtig!



Rumorse Palette


Het laatste palletje is een kleurrijke. Dit palletje heeft 5 matte tinten, de overige 5 hebben een metallic finish.


Babe/ Piggy/ Pigtail/ Hamlet/ Porky

Bacon/ Elvis Pigsley/ Oinker/ Swinedler/ Wilbur



Voor de prijs zijn het leuke palletjes. Niet de beste die ik ooit heb gebruikt, maar je kan er mooie looks mee maken. Enkel zijn sommige kleuren enorm zacht en daardoor krijg je redelijk wat kickback bij het opnemen met een kwast. Ook mag je bij de metallic kleuren redelijk wat fallout verwachten, breng daarom eerst je oogmake-up aan, en daarna pas je gezichtsmake-up om geknoei te vermijden.

Wat vinden jullie van deze palletjes?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)