Catrice - Hydrating & Energizing Prime & Care Sprays

Ik gebruik steeds een fixing spray in mijn routine om mijn make-up te setten, maar ik hield het steeds bij de Urban Decay - all nighter spray of de Too Faced - sweet peach variant. Fixing sprays van budget merken liet ik vaak opzij liggen aangezien ik meer naar de high end sprays greep.

Nu zag ik online bij Kruidvat dat Catrice 2 fixing sprays verkoopt. Deze heten de Hydrating Prime & Care Spray en de andere variant de Energizing Prime & Care Spray. Aangezien ik een enorm droge huid heb, was ik heel erg benieuwd naar de hydrating variant en hoop ik op een verfrissend gevoel!


De sprays komen in een leuk en vrolijk jasje. De hydrating versie heeft een blauwe kleur en de energizing variant een rode tint. Verder zien ze er vrij simpel uit, maar voor een budgetmerk is dit wel te verwachten. De flesjes bevatten 75ML en hebben een enorm sterke verstuiver, let er dus op dat je deze ver genoeg van je gezicht afhoudt, of de spray druipt van je gezicht af! 

Hydrating Prime & Care Spray

Deze variant bevat Aloë Vera, Matcha Thee (voor een gezonde huid) en Panthenol (voor hydratatie). Ook heeft deze spray een enorm verfrissend gevoel en een heerlijk geurtje. Er zit parfum in de sprays, maar het is een ingrediënt dat laag op de ingrediëntenlijst staat. Hij geeft je huid een mooie glow en set je make-up erg goed.


Energizing Prime & Care Spray

Deze spray bevat pompelmoes, kiwi en Vitamine C. Heel wat fijne ingrediënten die je huid een enorme energie boost geven! Ook deze ruikt enorm lekker en doet ook wat deze moet doen!
Het zijn enorm fijne budgetsprays die heel verfrissend aanvoelen en goed werken. Het enige is de grote nevel die ineens uit de spray komt, daarom dus voldoende afstand houden! Dit is het enige wat ik zou veranderen, verder leuke productjes! 


De sprays kosten €4,99 en zijn verkrijgbaar online bij Kruidvat! Zeker een aanrader!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)