Review W7 producten uit de Beauté et Vogue Box

Ik kocht onlangs de Beauté et Vogue box van de winter editie. De unboxing daarvan kan je hier vinden. Enkele producten die daar in zaten waren van het merk W7, een budget makeup merk dat bijna op elke beauty webshop te koop is, zo ook bij Boozyshop en Beauty88.

Aangezien je de producten ook los kunt kopen, leek het mij leuk om deze voor jullie te reviewen.


Het eerste product dat ik kreeg is deze W7 - Big blush big bold blushers palette. Een palette met 6 gezichtspoeders. De doos is heel erg dik en onhandig waardoor het niet zo handig is om mee te nemen op reis.

Wat fijn is, is dat deze producten licht genoeg zijn voor mijn enorm bleke huid. Er zitten ook zowel blushes als een bronzer en highlighters in de palette. Een leuke mix om te experimenteren. Behalve de bronzer hebben de overige producten wel lichte gouden shimmers in zich. Als je liever matte producten hebt laat je deze dan best links liggen.


De pigmentatie van de poeders is goed en de textuur is zacht zonder veel fallout te geven.


Hieronder gebruikte ik de blush, bronzer en highlighter uit de palette... Op camera komt het niet zo mooi over als in het echt jammer genoeg.


Het is een prima palette, maar als je al zoveel in je collectie hebt zitten, heb je deze niet echt nodig. Ik vindt deze palette ook niet meer te koop terug tussen alle W7 producten dus ik vermoed dat dit een product is die ze niet meer uitbrengen.

Een product wat ze wel nog hebben is deze W7 - Romanced Neutrals in love oogschaduw palette. Dit zou een dupe moeten zijn voor de welbekende ABH - soft glam oogschaduw palette.


De palette heeft 14 verschillende oogschaduwkleuren en heeft een mooie mix van bruintinten en hier en daar een gouden toets. Ook zitten er zowel matte tinten als metallic kleurtjes in de palette. Heel erg mooi.


Ook krijg je een oogschaduwkwast in de palette, maar deze gebruik ik nooit. De textuur van de oogschaduws is zacht en de kleuren geven wel fallout af, maar dit is bij de palette van ABH ook zo.

De pigmentatie ziet er goed uit en zowel de matte tinten als de metallic kleuren zijn goed zichtbaar en blenden mooi in de huid.



Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door deze palette. De pigmentatie is heel goed, de kleuren blenden mooi in de huid en het ziet er ook mooi uit.





Ben je dus op zoek naar een goede budget palette of een dupe voor de soft glam palette dan is deze zeker een aanrader. Je kan deze bij Boozyshop vinden voor €8,95


Als laatste zat er ook nog een Bronze Fever Golden Glow Compact in de box. Het is een glanzende bronzer die voor mijn lichte huid echt niet als bronzer kan gebruikt worden. Deze heeft een metallic finish en is veel te donker voor mijn huid.

Wel gebruikte ik deze als oogschaduw en gebruikte ik deze bij mijn ooglook! Het doosje ziet er zomers uit (deze kwam ook uit een vorige zomercollectie) en heeft op de bovenzijde een leuke palmbomenprint.



Zoals je kan zien is deze enorm goed gepigmenteerd maar te donker om als bronzer op mijn lichte huid te gebruiken. Ook heb ik het liefst een matte bronzer en zeker geen metallic finish zoals deze.


Ik gebruikte deze dan maar als oogschaduw topper...




Je kan deze nu in de sale scoren voor €2,95 bij de webshop beauty88

Dit waren de W7 producten uit de Beauté et Vogue box van deze winter editie! Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)