Morphe x Jaclyn Hill - The Vault Collection

Er is heel wat heisa geweest over deze Vault collection van Morphe x Jaclyn Hill nadat ik deze bundel had besteld en ik werd al wat bang dat deze collectie al een flop zou zijn nog voor ik deze binnen kreeg. Er zouden al problemen met de palettes geweest zijn net toen ze uitkwamen. Geen goede pigmentatie, vlekkerig aanbrengen en niet mooi blenden. Toen dit bekend werd had ik mijn bundel al via een groepsorde besteld en ik vreesde er voor dat ook mijn palettes hetzelfde zouden hebben. Vandaag laat ik ze aan jullie zien.


De verpakking is heel erg mooi klassevol wit van kleur en heeft zilveren details, simpel maar stijlvol. Er zitten in totaal 4 palettes in de vault die in verschillende kleurenthema's is ingedeeld. Zo zitten er een palette in met paarse tinten, gele tinten, groene tinten en rode tinten. Heel erg fijn. 

Op de zijkant van de palettes zie je dan ook de namen van de palettes. Heel erg mooi afgewerkt ook!


De eerste palette heet de Dark Magic palette en heeft de groene tinten.



De textuur van de oogschaduws is redelijk zacht. De pigmentatie van de matte oogschaduws is niet zo heel sterk en wanneer ik ze swatch op mijn arm zien ze er jammer genoeg al vlekkerig uit. De metallic kleuren zien er al een stuk beter uit wanneer ik ze heb geswatched. 

Poof/Power Cut/ Shhh/ Trickery/ Diversion

Potion/ Busted/ Inside Job/ Mojo/ Temptress

De matte kleuren blendden jammer genoeg niet mooi en het ziet er ook vlekkerig uit. Het ziet er dan ook snel niet mooi en slordig uit wanneer het niet mooi is geblend is. Het beste resultaat per palette zie je hieronder...



Het tweede palette heet de Armed & Gorgeous palette en bevat de gele tinten. Een echte herfst palette is dit!



VIP/Access/ Gilt Trip/ Coin/ Agent

Top Secret/Smooth Criminal/ Secure/ Prowl/ Classified

Deze look maakte ik met deze palette... 




De derde palette heet de Bling Boss palette en bevat de paarse tinten.



Bling Bling/ Hush Hush/ GEM/ Pizzazz/ Mystic

Sparks/ Glitz & Glam/ Rockstar/ Ballsy/ Berry Treasure

Deze look kwam uit de palette...



De laatste palette heet de Ring the alarm palette en bevat de roodachtige tinten.



Lolli/ Rush/ On Camera/ Boom/ Alert

Bomb Ass/ Siren/ Mugshot/ Framed/ Secret




Het zijn mooie palettes en prachtige kleuren waarmee je mooie looks kan maken, maar je moet er wel wat werk voor doen. De ene kleuren blenden beter dan de andere. De matte tinten zijn zeker en vast niet zo goed als de metallics. Ze blenden gewoonweg niet zo mooi.

Wat wel fijn is, is dat je alle palettes ook afzonderlijk kan kopen als je slechts één palette op het oog hebt. Het is wel voordeliger om de gehele set te kopen natuurlijk. Deze vault kocht ik via een groepsorder met een vriendin via de Morphe Site voor €49.

Niet echt enthousiast over deze vault, maar je kan er best wel mooie looks mee maken.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)