Budget highlighters - mua light lustre opulence en essence ho ho ho iridescent highlighter

Ik liep onlangs bij Kruidvat en zag daar enkele leuke productjes die ik wou testen. Twee van die producten zijn 2 highlighters. Eén daarvan is deze Iridescent highlighter van Essence van de Ho ho ho! Trend editie van afgelopen kerst. De tweede is de Light Lustre liquid highlighter van MUA luxe.



De verpakking van de essence highlighter ziet er simpel uit zoals altijd. Jammer genoeg gebruikt essence steeds dezelfde verpakking en wanneer het een andere collectie is, kleven ze er bovenaan gewoon het logo erop van de nieuwe collectie. Daarin is Catrice al veel verder geëvolueerd. Zij gebruiken mooie verpakking die steeds wat anders zijn, daar kan essence alleen maar van leren. Na een tijdje wordt het een beetje saai en daarom koop ik nog weinig van dit merk.

Op de achterzijde van de verpakking staan de ingrediënten weergegeven met nog wat andere gegevens.


De highlighter heeft aan de binnenzijde een leuk printje van een kerstkrans.


De textuur is redelijk zacht en dit zorgt ervoor dat deze mooi in de huid blend. Ook is het product is goed gepigmenteerd. De highlighter bevat lichtreflecterende deeltjes die ervoor zorgen dat je een mooie glans op je jukbeenderen krijgt. 


De highlighter heeft een roze glans waardoor deze er eerder holografisch uitziet. Niet meteen mijn favoriete kleur aangezien het roze er erg raar kan uitzien op mijn heel bleke huid. Wanneer je teveel aanbrengt zie je meteen de felle tint uitkomen.


Ik heb hem hieronder even goed aangebracht zodat jullie het effect van de roze glans kunnen zien.



De highlighter is slechts €2,99 en zal bijna uit het assortiment gaan want dit is van de kerstcollectie. Als je hem nog wil zal je hem zeker nu moeten scoren!

De tweede highlighter die ik kocht is deze van MUA. Deze komt uit hun Luxe collectie en heeft de naam Light Lustre en ging voor de kleur Opulence.


Deze highlighter is een vloeibare highlighter en ik was er vooral benieuwd naar omdat ik deze onder mijn foundation zou willen proberen dragen om een mooie natuurlijke glans te krijgen.

Hij komt met een handig pipetje om het product aan te brengen.


Ik bracht slechts één druppel aan op mijn hand en wat een pigmentatie heeft deze highlighter! Je hebt zeker en vast maar een heel klein beetje nodig want je brengt al snel teveel aan. Om deze mooi uit te blenden heb ik gewoon mijn vingers gebruikt en deze al deppend in de huid geblend. Met een spons of kwast krijg je vaak een streperig effect en wrijf je ook het meeste product weer weg.


Om aan jullie te tonen heb ik deze niet onder mijn foundation aangebracht deze keer, maar heb ik hem als highlighter aangebracht, waarvoor hij oorspronkelijk voor is bedoeld. De highlighter heeft een prachtig natuurlijk effect en ziet er ook heel mooi uit. Hij blend makkelijk uit met je vingers en is enorm goed gepigmenteerd.



Deze highlighter is zeker en vast een aanrader en is nog 2 andere tinten verkrijgbaar. Deze was €6,99 wat heel betaalbaar is voor dit product en je doet er ook heel erg lang mee aangezien je niet veel nodig hebt.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)