Teeez Desert Lush Sheer Lipsticks

Vorige week ben ik met mijn vriend een dagje naar Terneuzen (Nederland) geweest. Het was daar namelijk braderie, en aangezien het hier de 15de augustus een feestdag was in België, zijn we een dagje op stap geweest.

Hier in België hebben we veel merken make-up die we hier niet kunnen vinden. In Nederland daarentegen zijn ze makkelijk te vinden in de drogisterijen. Eén daarvan is het merk Teeez. Dit merk kan je kopen bij Etos. Ik heb een jaar geleden een oogschaduw van dit merk gekocht en was er heel tevreden over. Nu ik toch in Nederland was besloot ik even rond te kijken in hun andere producten. Het resultaat? Twee nieuwe lipsticks die ik vandaag aan jullie laat zien!

De lipsticks heten de Desert Lush Sheer Lipsticks. Ik kocht de kleuren Clear Quartz en Pink Sapphire. Zoals je al aan hun naam kunt zien zijn het sheer lipsticks. Dit wil zeggen dat ze wel een kleurtje hebben, maar deze zijn zo goed als doorzichtig.Veel kleurpigmentatie moet je van deze lipsticks dus niet verwachten.













Ik moet het toegeven, de verpakking van de lipsticks is supermooi! Zowel de kwasten als alle andere producten hebben een printje! Teeez weet hun spullen interessant te maken. De lipsticks zelf zijn heel erg fijn. Wanneer je ze op je lippen aanbrengt, voelen ze net als boter aan. Ze zijn romig en brengen makkelijk aan. 
De kleurpigmentatie is heel goed voor wat betreft een Sheer lipstick. Ook hebben ze een grote variatie aan kleurtjes. Jammer dat dit merk niet bij ons te koop is! 

De lipsticks kosten €7.99 per stuk maar ze zijn het zeker waard. Wanneer je dit merk tegenkomt kan ik het jullie echt aanraden om eens een kijkje te nemen naar hun spulletjes! 

xx Kimberley 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)