Tag: Get to know me better

Ik vindt het altijd leuk om deze tags bij andere mensen te lezen. Deze keer doen we het eens andersom en vul ik eens een tag voor jullie in. 

Geboortejaar?
Ik ben geboren in 1988
Hoelang ben je?
Ik ben 1m75 groot 
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Moet ik nu weeral naar toilet? Ik lig net zo goed te slapen 
Waar ben je op dit moment?
Ik zit achter de laptop in de zetel.
Single/relatie
Ik ben al 5 jaar samen met mijn vriend
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig
Dierenvriend/Shopaholic/Koppig :p
Guy/Girlcrush
Damon van The Vampire diaries

Wat zou je op dit moment willen?
Dat ik nu al verlof had, maar nu moet ik nog twee weekjes geduld oefenen ;)
Wat is je doel in het leven?
Genieten van het leven voor zolang je hier maar op de aarde rondloopt! Heb iedereen lief die je dierbaar is.
Waar ben je bang voor?

Spinnen en andere insecten 
Heb je je rijbewijs?
Ja, van 2007
Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
De herfst. Heerlijk zo een boswandeling in de gekleurde blaadjes en daarna een chocomelk onder een fleecedeken. Ik zie het al helemaal zitten :) 


Nagellak of lippenstift?
lippenstift! Het duurt minder lang om aan te brengen ;) 
Wil je ooit gaan trouwen?
Ja, als mijn vriend ooit de vraag stelt 
Ben je een healthy-freak?

Vroeger heb ik steeds aan sport gedaan en de laatste paar jaren is deed heel erg verminderd. Ik ga binnenkort terug beginnen sporten op aanraden van de dokter.
Wat voor kleur haar en lengte heb je?

Ik heb donkerbruin haar met lichtbruine highlights 

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?

Een rosé gouden uurwerk van Michael Kors en een Ray-Ban aviator met spiegelglazen 


Heb je tattoos?

nee
Heb je piercings?

Bovenaan in mijn oorschelp
Draag je een bril?

Ja, maar enkel voor op de pc en naar tv te kijken

Wat is jouw perfecte pizza?

Pizza hawaii 
Favoriete eten/drinken?

Alles met pasta en Ice-tea 
Wat is je favoriete parfum?

Davidoff - Cool water mijn absolute favoriet oftewel Dolce & Gabanna light blue
Wat is het laatste wat je kocht?

oliebollen op de kermis
Wat deed je vanochtend om 08:00?

Aankleden en met de vogel naar de dierenarts
Favoriete ijsje?

Citroenijs 
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?

Ik sta altijd vroeg op
Wat zijn je plannen voor 2013?

Ik en mijn vriend zijn van plan om in 2013 voor drie weken naar Amerika te gaan
Met hoeveel kussens slaap jij?

2
Ben je een ochtend of avond persoon?

Ik ben meer een ochtendpersoon
Ben je geordend of rommelig?

Ik ben heel geordend, als er iets niet op zijn plaats ligt, krijg ik het 
Wat wil je op dit moment zien?

Iron man 3 en Pacific Rim 

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?

Een eigen huis en een kindje en misschien getrouwd 
Wie mis je op dit moment?

Mijn overleden opa
Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?

Mijn ogen 
Ben je verlegen?

Niet echt. Ik ben niet iemand die snel een voordracht zou geven, maar met mensen aan de praat geraken heb ik geen probleem 
Heb je een accent?

Ja, ik ben namelijk van Gent ;)
Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb geen broers of zussen
Hoe ziet jouw dagelijks leven eruit?

In de week werken en in het weekend ontspanning!  


xxx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)