Catrice Limited Edition Glamazona - productjes die ik heb gekocht

Op dit moment ligt de nieuwe Limited Edition van Catrice in de rekken. Deze collectie heet Glamazona.
Van deze collectie heb ik 4 producten gekocht.

Eerst en vooral kocht ik 2 blushes uit de collectie. Deze defining blushes hebben een superzachte textuur en prachtige kleurtjes. Wat ik wel merk is wanneer ik de blushes op mijn vinger swatch, ze een mooie pigmentatie hebben, maar wanneer ik ze daarna op de rug van mijn hand wil testen, alle kleur op mijn vinger blijft zitten. Dus wanneer je ze met een kwast rechtstreeks aanbrengt let je best op dat je niet teveel blush op je kwast neemt!

De blushes heten C01 I'm a survivor en C02 I got the flower!














De blushes kosten €3.99 per stuk.

Ook kocht ik een Lip colour pen uit de collectie. Er zijn 2 verschillende kleurtjes verkrijgbaar. Een rode (die ik niet kocht omdat ik geen rood op mijn lippen draag) en deze mooie donker roze kleur. Ook deze lip colour pen heeft de naam I got the flower! 




De lip pen is heel creamy, heeft een mooie pigmentatie en een glossy finish. Zoeken jullie een goedkope versie van de Clinique Chubby sticks, dan kan ik jullie deze echt aanraden. Voor €4,99 per stuk, zijn deze zeker een goede dupe!

Als laatste heb ik ook nog de Liquid Gold Topper gekocht. Dit is een flesje met vloeibare gouddeeltjes. Je schud het flesje goed waardoor de deeltjes oplossen in de vloeistof. Zo krijg je een mooie gouden glitter die je overal kan aanbrengen. Leuk voor een speciale gelegenheid, maar niet voor elke dag! (Maar dit is mijn mening). Er is maar één flesje in deze collectie beschikbaar, maar deze heeft ook een naam, namelijk C01 Jungle Treasure. Dit product kost €3.99.





Willen jullie ook deze productjes scoren? Je Kan deze nu verkrijgen bij de drogisterij!

xx Kimberley

Reacties

Jouvence zei…
prachtige blushes.!
Prachtige blushes en ben wel nieuwsgierig naar de lipbalm. Misschien moet ik die toch maar halen :-)
Dank je! Je moet ze zeker eens swatchen in de winkel, ze hebben altijd testers liggen :) Je vind ze vast fijn! :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)