Hema Blush & Go! & Hema BB cream

Tijdens mijn recente shoppingtrip naar Terneuzen ben ik ook eens langs de Hema gepasseerd en heb ik ook wat productjes gescoord.
Eerst en vooral deze twee blushes van de Hema. Ze heten de Blush en Go! blushes en zijn verkrijgbaar in twee kleurtjes.

De producten van de Hema hebben geen namen maar wel een nummer. De blushes die ik kocht hebben de nummertjes 60 en 61. Ik ben tot nu toe steeds tevreden geweest over de producten van de Hema. Ze zijn goedkoop en toch gepigmenteerd. De blushes die ik deze keer kocht zijn geen poeder blushes, maar wel creamy blushes. Ze zijn ook kleiner dan een normale blush en zijn daarom handig om mee te nemen onderweg.











Zoals jullie kunnen zien is er één van de blushes kapot. Ik heb deze niet laten vallen of zelf kapot getrokken, maar deze zat zo in de verpakking toen ik hem opendeed. Ook kan er niemand aan geprutst hebben in de winkel want de blush zat nog in een harde plastic folie verpakt! Jammer, maar ik kan hem wel nog gebruiken. Als jullie van plan zijn deze te kopen, kan je ze aan de kassa eens openmaken om zeker te zijn dat ze niet beschadigd zijn en kan je eventueel een ander product krijgen.


Het enige wat me niet zo bevalt aan deze blushes is de glitter die erin zit. Zoals je kan zien op de foto zit er geweldig veel gouden glitter in het product. Ik heb niks tegen een beetje shimmer, maar bij deze blushes is het wel wat té. Voor de rest brengen de blushes goed aan en hebben ze een mooi kleurtje.

Zijn jullie ook benieuwd naar deze blushes? Je kan ze kopen bij Hema voor €5. Deze blushes zijn hun €5 niet echt waard vind ik persoonlijk.




Wat ik ook nog kocht bij Hema is een BB cream. Het is een heel luchtige foundation zoals Hema het noemt. Het camoufleert oneffenheden en matteert de huid. Ideaal voor meiden met een vettige huid! De BB cream is heel erg lopend, dus let op dat je niet te hard knijpt in de tube.




Deze BB cream is in vier verschillende tinten verkrijgbaar, waaronder ééntje voor dames met een donkere huid. Ik kocht de kleur 01. Het verschil tussen de tinten in is wel heel groot. Zo heeft 01 een heel licht beige kleur en 02 een geel-oranje achtige kleur. Best even swatchen in de winkel dus!

Hij zit ontzettend fijn op de huid, je voelt bijna niet dat je iets aanhebt. Hij is niet super dekkend, maar voor mensen met een bijna egale huid is deze heel erg goed. Eventjes met een poeder erover en je huid is mooi egaal.




De BB cream bevat ook vitamines A, C en E en heeft ook zonnebescherming SPF 15. Een leuk en goed werkend product voor elke dag. Deze BB cream kost €4 per stuk en is dus ook verkrijgbaar bij Hema.

xx Kimberley

Reacties

Wat een leuke blushes! Was al helemaal enthousiast totdat ik de glitter zag :-( Jammer!
Ja idd! Als je ze gewoon in de verpakking ziet, zie je niks van die shimmer, totdat ik ze testte. Anders had ik ze niet gekocht!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)