Beauty Uk Lip setje "Hollywood glam"

Een tijdje terug kocht ik dit setje met 3 verschillende lipkleurtjes van het merk Beauty Uk. Het is een goedkoper merk zoals Catrice en Essence. Dit merk kan je online kopen bij de leuke beautywebshop Boozyshop.nl!

Ik heb gezien dat je dit lipsticksetje niet meer kan krijgen op de webshop, maar wel nog andere lipproducten. Mochten jullie ooit in Londen zijn bezoek dan zeker de Superdrug, want daar is beauty Uk namelijk te koop.

Namen hebben de lipsticks niet, maar het setje noemt "Hollywood Glam". Ik weet niet of deze lipsticks afzonderlijk ook te koop zijn.





Zoals je kan zien op de verpakking zouden de lipsticks heel goed gepigmenteerd moeten zijn. Laten we het testen!
















De kwaliteit van de lipsticks zijn erg goed. Ze zijn creamy, brengen makkelijk aan en zijn, zoals de verpakking zegt, goed gepigmenteerd. Voor dit setje betaalde ik €6,50. Een heel goede prijs voor deze budgetlipsticks! Ik kan jullie zeker aanraden om eens naar deze producten te kijken als je in Londen bent. Wanneer ik er ben zal ik zeker dit merk nog kopen!

Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)