Clinique 'City Block Sheer'

Deze zomer hebben we de zon al veel mogen verwelkomen. Mij hoor je niet klagen, maar natuurlijk moeten we onze huid extra goed beschermen ertegen. Voor het lichaam gebruik ik steeds de zonnecrème van Nivea, maar voor mijn gezicht gebruik ik steeds City Block Sheer van Clinique.





Deze gezichtscrème is olie-vrij en bevat SPF 25. Het absorbeert het teveel aan olie die je huid heeft en laat zo je make-up er frisser uitzien. Je kan deze crème alleen dragen of je kan hem ook gebruiken als primer onder je make-up. Je kan hem ook gebruiken voor onder je ogen wat een pluspunt is, want meestal mag je geen product smeren op deze gevoelige plek.

Ik gebruik al enkele jaren dit product en dit blijft mijn favoriete product! Voor 40 ml betaal je €25,20. Niet echt goedkoop, maar ik heb liever dat mijn huid goed is beschermt. 

Welke zonneproducten gebruiken jullie? 

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)