Jeffree Star - Velour Lip Liners Mannequin & Celebrity Skin

Na de Lip Ammunitions en de Velour Liquid Lipsticks, heeft Jeffree Star nu ook Velour Lip Liners op de markt gebracht. En natuurlijk komen deze overeen met de tinten van de bestaande kleuren. Ze zijn nog niet allemaal beschikbaar, maar daar komt later verandering in! Uiteindelijk zouden alle kleuren moeten beschikbaar worden.

Ik kocht alvast 2 kleuren om mee te beginnen. Ik ging voor de kleuren Mannequin en Celebrity Skin, de 2 nude kleuren die ik het meeste gebruik.


De lipliners komen in een barbieroze, kartonnen verpakking met de welbekende sterrenlogo's overal op de verpakking. De liners zitten goed verpakt en zitten binnenin het doosje ook nog eens vast zodat de liners niet loszitten en kapot kunnen gaan. 

De doosjes zitten met een witte plakker gesealed met daarop de naam van het product. Zo kan je zien of het doosje al open geweest is of niet.


Ook de lipliners zelf zijn afgewerkt met de barbieroze kleur en mooie gouden details. De dop van de liners zijn heel erg leuk vormgegeven. Ze lijken net op toverstafjes!


Heel erg mooie afwerking hebben deze producten! Het zit hem helemaal in de details.


Op de achterzijde van de liner zie je ook welke kleur je vasthebt. Heel erg handig!


Het enige nadeel aan deze productjes is dat de namen op een klein doorzichtig stickertje staan die op de liners kleven. Deze komen namelijk heel snel los. Het was handiger geweest mochten deze in de liners zelf gestaan hadden. Als je je sticker kwijt geraakt weet je helemaal niet meer welke liner welke naam heeft. Ik heb er voor het zekerste nog eens een doorzichtige tape omheen gebonden.


De producten hebben een mooie ronde punt waarmee je goed in de hoekjes kan komen. Wanneer deze bijna op is, kan je deze gewoon met een potloodslijper weer goed puntig maken.



Mannequin/ Celebrity Skin

De liners zijn heel erg romig en glijden als het ware op de huid. Ze voelen erg prettig aan en drogen de lippen niet uit. Je zou deze gerust alleen kunnen dragen. Op de onderstaande foto's bracht ik op de eerste foto enkel de liner aan, op de 2de foto bracht ik de corresponderende liquid lipstick eroverheen aan.

De producten blijven goed zitten, enkel na vettig te eten durft de kleur hier en daar wat vervagen. Voor de rest zijn dit prima producten!

Celebrity Skin




Mannequin



Deze liners evenals de andere producten kunnen op de officiële site van Jeffree Star Cosmetics gekocht worden (16$ per stuk),  deze komen wel van buiten de EU (dus douanekosten kunnen hoog oplopen)! Sinds kort kan je alle producten ook via Ici Paris XL kopen. Daar kosten de liners €17,50 per stuk. Je bent beter dat je deze via deze weg aankoopt (voordeliger).

Ik ben alvast fan en ga zeker in de toekomst nog kleurtjes aanschaffen!

xx Kimberley

Reacties

Jessica J. zei…
Ahh, die vormgeving! Zijn producten zijn stuk voor stuk pareltjes! Ik heb nog geen lip liners van JSC, ik draag meestal gewoon de Velour Liquid Lipsticks. Ik heb één Lip Ammunition, maar daarnaar grijp ik eerlijk gezegd vrijwel nooit. Volgens mij is dat ook Celebrity Skin, maar die kleur is te licht voor mij.
Een voor een pareltjes om te hebben in je beauty stash! Leuk artikel!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)