Becca - Shimmering Skin Perfector Pressed - Moonstone

Ik was al een tijdje op zoek naar de Becca highlighter in de kleur Moonstone, maar steeds was deze uitverkocht. Uiteindelijk heb ik hem dan toch gevonden in de Douglas in Amsterdam tijdens onze vakantie. Ik kon hem wel online bestellen, maar ik swatchte deze toch liever eens op voorhand om de kleur te kunnen testen.

De volledige naam van dit product is de Shimmering Skin Perfector Pressed, een highlighter in poedervorm dus. 


De highlighters van Becca komen standaard in een matzwarte verpakking met witte tekst.


Ook de buitenste verpakking ziet er steeds geweldig mooi uit. Een simpele maar chique vormgeving!


Er ligt telkens een plastic folie met het logo op het product zodat er niks beschadigd wordt of er geen vuil in kan komen. Ook handig is het spiegeltje die je kan gebruiken voor onderweg!


De kleur Moonstone zit tussen de warme en koele tinten in, maar heeft zeker en vast een witgouden ondertoon. Ik heb de kleur Champagne pop ook in mijn bezit van deze highlighters en Moonstone is een heel stuk subtieler dan Champagne pop. Jammer, want ik had Moonstone veel intenser verwacht. Toch blijft het een mooie tint! De kleur is wel wat op te bouwen maar enorm intens is deze niet echt. Hij geeft eerder een mooie glow. Op mijn arm geswatched ziet deze er dan ook intenser uit dan op mijn gezicht.

Het product is wel zacht qua textuur en brengt makkelijk en mooi aan op de huid. Ook krijg je absoluut geen fallout wat super fijn is.






Een mooi product, maar als je houdt van intense highlighters dan is deze niet echt iets voor jou. Ben je meer into de subtiele glans op je gezicht dan is dit een match! Wat vinden jullie van dit product?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)