YSL - Rouge Volupté Silky - Sensual Radiant Lipsticks

Op 1 september was ik jarig en ik kreeg van mijn familie geld cadeau. Ik kocht 2 producten die al een tijdje op mijn verlanglijstje stonden en dat zijn deze 2 lipsticks van Yves Saint Laurent. Deze heten de Rouge Volupté - Silky/Sensual Radiant Lipsticks (wat een naam). De reden waarom ik ze nog niet eerder kocht? Deze prachtige producten kosten namelijk €34,95 per stuk. Mijn verjaardag was dus een goed excuus om ze deze keer wel te kopen.

Eerst en vooral, kijk naar die verpakking! Je kan zeker zien aan de verpakking dat het wat duurdere lipsticks zijn. Grappig is dat alle dure lipsticks in een kartonnen doosje komen. Dit zal je nooit zien bij budgetproducten. Deze lipsticks hebben een prachtige gouden kartonnen verpakking aan de buitenkant. 


En de verpakking van de lipsticks zelf zijn nog mooier! Wat mij meteen ook opviel is hoe zwaar deze wel zijn. Wat een prachtige verpakking hebben deze lipsticks toch. Het is natuurlijk ook één van de redenen waarom ik deze kocht.

Ik zag deze overal voorbij komen en was nieuwsgierig. Toen ik ze in de winkel swatchte was ik dan ook meteen verkocht. In het midden van de lipstick staat het logo van YSL en meteen ook het kleurtje. De kleur op de verpakking is ook dezelfde als de lipstickkleur zelf.

Ik kocht de kleurtjes 1 Nude Beige en 7 Lingerie Pink. YSL omschrijft deze producten als lipsticks met een mooie glans, lange houdbaarheid en een 'color-shine complex' voor zachte gehydrateerde lippen. Laten we snel even kijken of dit klopt.


Aangezien ik veel geld uitgaf aan deze lipsticks, wou ik ook geen felle kleuren kopen, maar kleurtjes die ik overdag kan dragen.

1 Nude Beige

Deze lipstick heeft een mooie, romige nude kleur. Een prachtige tint die iedereen staat.




7 Lingerie Pink

Lingerie Pink heeft dan weer een heel licht roze kleurtje.Deze lipsticks zijn beide erg licht van kleur, maar zijn toch erg dekkend.




De lipsticks zijn erg zacht van textuur en glijden als boter over je lippen. Ook voelen ze prettig aan wanneer je ze op je lippen draagt. Jammer genoeg zal je de lipstick wel een paar keer moeten heraanbrengen door de dag heen, want aangezien ze erg romig zijn, glijden ze ook makkelijker weer van je lippen. De kleur vervaagt, maar het ziet er niet raar uit zoals sommige producten.

Ik ben alvast heel erg fan van deze lipsticks en hoewel ze wat aan de duurdere kant zijn, vind ik ze meer dan waard! Wil je deze ook eens bekijken? Deze zijn te koop in alle parfumerieën.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Oo wauw beide mooie kleurtjes! X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)