Catrice - LE Lumination

Toen ik dit weekend langs de schappen van Catrice liep, zag ik dat de LE collectie alweer was veranderd. Deze keer een collectie waarvan ik online nog niks eerder over had gehoord, namelijk de LE Lumination

Ik vind het raar dat er op de site van Catrice nergens iets over deze collectie te vinden is. Dit is nogthans een prachtige collectie die de reclame wel waard is. Ben je verzot op rosé goud? Dan zal je je hartje zeker en vast kunnen ophalen aan deze collectie!    

Kijk je mee wat ik kocht? 


Laten we beginnen met de prachtige highlighter die in deze collectie zit. Deze heeft de naam C01 Luminous Light. De verpakking van het product is al even prachtig als het product zelf. Zoals ik hierboven al liet weten, hebben de verpakkingen van de producten rosé gouden accenten, erg mooi!




Wanneer ik de highlighter heb geswatched, zie je de mooie glans die deze geeft. Wanneer je in het licht kijkt zie je dat deze een mooie roze tint en een lichte zilveren shimmer die onopvallend is bevat. Dit geeft een mooie natuurlijke glans op je jukbeenderen. Echt een mooi product.

Hij is heel goed gepigmenteerd en brengt makkelijk aan. Je hebt ook helemaal niet veel product nodig wanneer je deze aanbrengt, anders is het snel té veel.


Zo ziet deze eruit wanneer ik de highlighter heel licht heb aangebracht op mijn jukbeenderen.


De highlighter kost €4,99.

Naast de highlighter zit er ook een blush in de collectie. Deze heeft de naam C01 Flushed Fiction. Dit een een blush met een oudroze kleur, eentje die iedereen goed staat. Ook staat deze blush erg mooi bij de highlighter uit de collectie.


De blush heeft een golvend patroon, net dezelfde als op de bovenzijde van de verpakking. Leuk detail.

Wanneer ik de blush swatch op mijn arm, merk ik dat deze blush een lichte fallout heeft wanneer ik met mijn vinger over het product ga. Hoe harder je in het product drukt, hoe meer fallout je krijgt. Ook wanneer je je kwast gebruikt moet je dus opletten. Tik zeker je kwast af wanneer je het product hebt opgenomen.

Voor de rest is dit een prachtige blush die goed gepigmenteerd is en mooi staat op de huid.


Zo ziet deze eruit op de huid. Zoals je kan zien geeft deze niet zoveel kleur op de foto. Dit komt omdat ik deze maar licht heb aangebracht. Natuurlijk kan je meerdere laagjes aanbrengen over elkaar om de kleur op te bouwen.


Deze blush heeft de prijs van €3,99.

Volgende producten zijn 2 lipsticks. Ook deze hebben een prachtige rosé gouden verpakking. Wat mij meteen opvalt is dat deze verpakking redelijk zwaar is voor een lipstick.

In de collectie zitten er slechts deze 2 lipsticks. Deze hebben de namen C01 Radiant Rose en C02 Pink Matrix. 




Ik was verrast de eerste kleur C01 Radiant Rose te zien. Ik had namelijk in de winkel enkel naar de achterkant gekeken van de lipsticks, naar de kleur van de stickers. Deze sticker had namelijk een lichtroze kleur met lichte glitter in. Natuurlijk ging ik er vanuit dat de lipstick deze zelfde kleur zou hebben als op de sticker.

Wanneer ik de dop er af draaide thuis zag ik deze lipkleur verschijnen...


Eentje met een heleboel glitters in! Op de foto lijkt het precies of ik een gewone lippenbalsem heb geswatched, maar niks is minder waar. Wat blinkt op de foto is wel degelijk glitter die je ziet.


Ook op mijn lippen zie je de glitter goed. Had ik het eerder geweten, had ik deze lipstick niet gekocht.


De tweede lipstick met de kleur C02 Pink Matrix heeft al heel wat meer kleur. Deze lipstick heeft een donker roze kleur. Deze lipstick heeft een erg mooie pigmentatie en zijn zacht qua textuur wanneer je ze aanbrengt. Een ganse dag blijft deze lipkleur niet zitten, na een paar uur zal je deze zeker moeten bijwerken.




Deze lipsticks kosten €3,99 per stuk.

Als laatste hebben we nog 2 nagellakjes die ik kocht. Ik kocht de kleurtjes C01 Interstellar en C02 Cosmic Pink. 

De lakjes zijn goed dekkend en hebben een aangename, brede kwast om de nagellak aan te brengen. Je kan met het brede kwastje je nagels in 2 stroken lakken.

Het zal wel nodig zijn dat je 2 laagjes lak op de nagels aanbrengt, anders zal je je nagels door de lak heen zien schijnen.


C01 Interstellar






C02 Cosmic Pink 






De nagellakjes kosten €3,59 per stuk.

Wat er ook nog in deze collectie zat, waren 3 single matte oogschaduwkleurtjes en nog  andere lakjes die ik niet heb gekocht. Voor de rest heb je alles hierboven gezien. Ik ben niet zo een fan van single oogschaduwdoosjes en de andere lakjes heb ik laten liggen omdat ik al soortgelijke kleurtjes heb liggen.

Of deze collectie ook in Nederland verkrijgbaar is weet ik niet, maar in België ligt deze alvast nu in de schappen van Catrice bij Kruidvat! 

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Ik vind het een prachtige collectie, toevallig ga ik ook de highlighter reviewen op mijn blog :)
X
Leuk! ben benieuwd :) En het is idd een leuke collectie! :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)