Essence - Sheer & Shine Lipsticks

Essence heeft opnieuw nieuwe lipsticks aan hun assortiment toegevoegd. Deze lipsticks heten de Sheer & Shine lipsticks. In totaal zijn er 13 verschillende kleurtjes van deze lipsticks verkrijgbaar waarvan ik er 2 kocht. Deze hebben de namen 01 My first love en 13 Like a princess.

Wat mij meteen opviel aan deze lipsticks zijn de verpakkingen. Deze lipsticks hebben namelijk leuke, gekleurde dopjes. Aan de dopjes kan je gelijk ook zien welke kleur de lipstick heeft. Leuk en handig! Zo vindt je sneller het kleurtje terug dat je zoekt.


Deze lipsticks hebben een super zachte textuur en brengen makkelijk aan. Met deze formule voelen ze prettig en aangenaam licht op je lippen. Aangezien het Sheer lipsticks zijn, hebben deze niet veel kleur in zich, wat normaal is. Verwacht dus geen geweldige pigmentatie, maar een mooie, subtiele kleur.

01 My first love




De eerste kleur is een heel erg subtiele en lichte nude kleur. Aangebracht op de lippen lijkt het meer op een lippenbalsem.


13 Like a princess




Wanneer ik de donkerste kleur op mijn lippen heb aangebracht zie je de pigmentatie van deze lipsticks beter. Jammer genoeg vind ik deze niet zo mooi staan. Het lijkt precies of deze lipstick niet goed is aangebracht/verdeeld en er overal plekken zitten. Net of de kleur vervaagd is na wat te eten. Het effect hiervan vind ik jammer genoeg ook niet zo mooi.

Ook liet deze kleur afdrukken na op mijn hand en lippen van waar de lipstick had gezeten nadat ik de lipstick eraf had gewreven. Deze stainen dus!


Deze lipsticks zijn leuk om snel even aan te doen, maar deze zullen niet standaard in mijn handtas verdwijnen. Anderzijds zijn ze niet zo slecht voor hun prijs. Deze lipsticks kosten slechts €1,99 per stuk. Leuke lipsticks voor tieners die met make-up willen experimenteren!

Je vindt deze lipsticks in de schappen van Essence bij Kruidvat in België en Nederland en bij Trekpleister in Nederland.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Ik vind ze er leuk uitzien, perfect als je van subtiele kleuren hou :)
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)