42 Beauty questions TAG

Ik zag deze TAG rondgaan bij Veracamilla en vond het ook wel leuk om deze even in te vullen. Neem gerust deze TAG over en link jouw blogpost in de comments zodat iedereen het resultaat kan lezen. En natuurlijk is dat ook een goed excuus om even te spammen ;). Have fun! 

1. Hoe vaak per dag was je je gezicht?

Twee keer per dag. S'morgens en s' avonds.


2. Wat is je huidtype (vettig, droog…)?

Ik heb eerder een gemengde huid. Een vettige T-zone en de rest van mijn gezicht is eerder droog.


3. Welke facewash gebruik je op het moment?

Tea Tree Foam Cleanser van The Body Shop.



4. Scrub je wel eens?


Ja


5. Welk merk gebruik je daarvoor?

Nivea of Garnier


6. Welke dagcrème gebruik je?


Momenteel geen enkele


7. Heb je sproeten?


Nee


8. Gebruik je oogcrème?

Ja, de all about eyes oogcrème van Clinique


9. Heb je of had je een acnè-gevoelige huid?

Af en toe krijg ik enkele puistjes op mijn voorhoofd of rondom mijn kin, maar dit is meer hormonaal.


10. Heb je ooit ProActiv gebruikt?

Nee


11. Welke foundation gebruik je?

Ik wissel graag af, maar momenteel gebruik ik graag de Dior - skinnude bb cream of de Covergirl - Ready, set, gorgeous foundation.





12. En welke concealer?

Nyx - HD concealer


13. Weet je wat je ondertoon-kleur is?

geel


14. Wat vind je van valse wimpers?

Mooi bij iemand anders, maar ik vind het gevoel ervan heel vervelend. Zelf heb ik dat trouwens niet nodig want ik heb van mezelf al aardig lange wimpers.


15. Wist je dat mascara officieel maar 3 maanden houdbaar is?

Ja!!


16. Welk merk van mascara gebruik je?

Momenteel eentje van Urban Decay


17. Sephora of MAC?

Allebei!


18. Heb je een MAC Pro-Card?

Nee


19. Welke make-up tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?

Allerlei kwasten en mijn beautyblenders (gewone en mini)


20. Gebruik je een basis of primer voor de ogen?

Ja, Too faced - Shadow insurance


21. En voor het gezicht?

Ja, momenteel de Benefit - porefessional


22. Wat is je favoriete oogschaduw (kleur of tint)?

Stila - Kitten




23. Gebruik je vloeibare eyeliner of een potlood?

Nee


24. Hoe vaak prik je jezelf in de ogen met een oogpotlood?

Meer dan mij lief is :) 


25. Wat vind je van losse oogschaduws?

Een hele knoeiboel!


26. Gebruik je minerale make-up?

Nee


27. Wat is je favoriete lippenstift?

MAC - Japanese Maple




28. En lipgloss?

Heb ik niet


29. Wat is je favoriete blush?

MAC - Dainty


30. Koop je wel eens make-up via Ebay?

Ja, als het een merk is die ik hier in België echt niet kan krijgen.

31. Houd je van drogisterij make-up?

Tuurlijk! Wie niet :) 


32. Ga je wel eens naar CCO’s? (Cosmetic Company Outlets)

Nee


33. Heb je ooit overwogen make-up lessen te nemen?

Ja


34. Ben je klunzig bij het aanbrengen van make-up?

Enkel bij eyeliner


35. Welke make-up misser vind je verschrikkelijk?

Spinnenpoten bij mascara




36. Houd je van kleurrijke make-up (lippen en ogen) of juist van neutrale tinten?

Allebei even mooi, maar ik ga zelf eerder voor neutrale kleuren


37. Welke celebrity heeft vaak mooie make-up?

Taylor Swift

38. Als je het huis maar met één make-up item kon verlaten, wat zou het dan zijn?

Mascara


39. Verlaat je wel eens je huis zonder make-up op?

Ja

40. Vind je dat je er goed uitziet, zelfs zonder make-up?
Valt goed mee 

41. Wat is volgens jou de beste make-up lijn?


Urban Decay / Too Faced/ Benefit


42. Wat vind je van make-up?

De leukste hobby ooit!


xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)