MAC Lipstick - Chatterbox

Vandaag heb ik weer een MAC lipstick voor jullie! Deze keer heb ik de lipstick Chatterbox gekocht. Laten we de verpakking openen en een blik werpen op deze nieuwe beauty... 


Zoals altijd zijn de lipsticks van MAC verpakt in een zwart, kartonnen doosje en staat de naam op de bovenzijde. Ik bewaar de doosjes zelf niet, want mijn MAC lipsticks staan allemaal in een display op mijn make-up tafel uitgestald, maar wanneer je ze in een lade rechtop bewaard, is het wel handig om ze snel terug te vinden zo.


Ook de huls heeft een zwarte verpakking met het logo er in het zilver ingegraveerd. Ook de kogelvormige huls is typisch voor MAC.


Wanneer we de dop eraf halen zie je de mooie kleur van de lipstick. Chatterbox is een Amplified crème lipstick. Dit betekend dat deze erg romig en gepigmenteerd is en dus ook heel goed dekkend.

De lipstick is zeker en vast romig. Hij glijdt als het ware op je lippen en voelt super zacht en goed aan op je lippen. Het is net alsof je boter op je lippen smeert.


En net zoals de kleur is ook de geur goddelijk! De lipsticks van MAC ruiken heerlijk naar vanille! Voor wie de MAC lipsticks al hebben gebruikt, weet zeker en vast wat ik bedoel.


De kleur van deze lipstick is vrij fel van kleur, maar niet zo fel als de kleur Candy yum yum. De kleur gaat een beetje in de richting van het barbie roze, maar zo fel is hij nog niet. Draagbaar is de kleur zeker wel, maar ben je niet zo gek op een iets feller kleurtje, sla je deze best over. Ik vindt het alvast een prachtige kleur.


Een drankje of maaltijd zal deze lipstick niet overleven, maar hij blijft anders wel een aardige tijd zitten. Door de loop van de dag zal je hem wel moeten heraanbrengen, dus ben je de ganse dag op weg, neem je deze best mee in je tas!


Deze lipstick kost €19 en is te koop in de MAC counters of online via hun webshop!

xx Kimberley

Reacties

Bianca zei…
Het is echt een hele mooie kleur x
Ja idd! :) één van mijn favorieten :) x
Unknown zei…
Chatterbox hegb ik ook, maar ik moet deze kleur vaker gaan gebruiken want hij is zo mooi!
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)