Leuke webshops voor Gadgets, accessoires, juweeltjes en nog veel meer!

Ik vind het altijd leuk om nieuwe winkels en webshops te ontdekken en ik vond het wel leuk om een blogpost te maken waarin ik enkele van deze webshops met jullie kan delen. Vinden jullie dit leuk? Laat het mij weten in de comments, dan maar ik nog meer van deze artikels! Veel shop plezier!

Brainydays.nl

Hier vindt je accessoires, tassen, kledij, cadeautjes, juweeltjes en home producten!

Choppingboard marmer en hout - €29,95

Houten lamp Oak Medium - €75

Buitendelijntjesshop.com

Deze webshop heeft bijzondere artikelen voor Home, living, design en mode! Hou je van notitieboekjes en schrijfwaren? Dan ben je zeker aan het goede adres!


Sagaform Greenhouse op voet - €32,95

Midori Paperclip eend - €6,95 


Mostcutest.nl

Dol op alles wat met Japan te maken heeft? Dan zit je hier goed! Alle leuke Japanse spulletjes zoals Japans snoep, Kawaii, Bento box en nog veel meer! Hier heb ik zelf al eerder besteld en het blijft leuk! Vriendelijke shop en heel snel en correct! 


Tanktop Sugar Sweet Cake Blauw - €14,95

Popin cookin' Colorful Ramune land - €5,50


Capricci.nl

Gek op juweeltjes en tassen? Bezoek dan zeker even deze webshop want ze verkopen de juweeltjes van Disney Couture! Prachtige spulletjes vindt je hier! Ook vindt je hier spulletjes zoals sieradenrekjes en horloges. 

Armbanden set Wish for stars - €39,95

Umbra - Pluff Jewelry Display - €29,95


Weten jullie zelf ook nog leuke webshops? Deel ze dan zeker hieronder in de comments! 

xx Kimberley







Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)