Opgemaakt/Empties #6

Ik heb weer een aantal producten opgemaakt de laatste tijd en deze laat ik vandaag weer aan jullie zien. Veel douchegels deze keer en nog wat andere productjes! Benieuwd? Kijk dan mee...

Laten we opnieuw beginnen met de doucheproducten die ik heb opgebruikt. Zoals gewoonlijk heb ik een grote fles (750ml) shower gel van The Body Shop in de geur Strawberry opgemaakt. Deze grote flessen zijn enkel te koop tijdens de solden en zijn niet van elke geur verkrijgbaar. Telkens wanneer het solden zijn kopen wij deze in het groot aan want je betaald maar €8 voor een fles van 750ml! Een tip dus!


De volgende douchegel is er eentje van de Etos. Het is de eerste keer dat ik doucheproducten heb gekocht van de Etos en ik moet zeggen dat mijn mening hierover verdeeld is. Deze douchegel met de geur Lime ziet er leuk uit en bevat kleine gekleurde bolletjes waardoor je huid beter gehydrateerd wordt.

Eerlijk gezegd heb ik al betere doucheproducten gebruikt en de geur van deze ruik je bijna niet. Ook schuimt deze douchegel niet en ging snel op naar mijn mening. Dus heb je graag wat schuim, dan kan ik jullie deze afraden. Leuk product om even te proberen, maar deze koop ik niet snel meer. Deze kostte €1,49.


Nog een product van de Etos waar ik dan wel weer enthousiast over ben is deze shower foam. Deze heet A beautiful You en bevat geurtonen van kersenbloesem en jasmijn. Deze ruikt heerlijk en schuimt als een gek! Wanneer je deze gebruikt heb je echt niet veel nodig en deze voelt heerlijk zacht aan en voedt je huid enorm! Echt een aanrader. Wat mij wel opvalt is dat deze ook enorm snel opging. Hebben jullie dit ook met producten van de Etos? Dit product kostte €4,99, deze is wat duurder dan de vorige maar zeker waard! Dezelfde fijne werking als die van Rituals, maar goedkoper!


De volgende douchegel is er eentje van Palmolive en heet de Feel good douchegel. Een merk dat ik bijna nooit gebruik. Ik zag deze verpakking met leuke tekening en was er wel benieuwd naar. Deze feel good douchegel heeft een mix van frangipani, essentiële olie van Neroli (vandaar de olie-achtige textuur) en mango. 

Wanneer ik deze voor het eerst gebruikte, merkte ik meteen dat deze erg sterk ruikt. Niet op een slechte manier. Hij ruikt lekker maar sterk. Voor wie niet graag sterke geuren heeft, kan ik deze afraden. 

Wat mij ook erg opviel is de textuur. Deze formule voelt meer aan als een olie op de huid dan als een douchegel. Daardoor wordt de huid extra gevoed. Heb je snel last van een droge en schilferige huid? Probeer dan zeker deze eens, hij maakt een wereld van verschil. Dit product kost €2,49


Het laatste doucheproduct is er eentje van Kneipp. Ik heb deze al eerder laten zien en dit is de douchegel met citrusgeur. Deze gaat weldra uit het assortiment dus sla ze zeker in! Bij Action heb ik er een aantal ingeslagen want daar zijn ze te koop voor €0,89! Fijne en frisse producten.


Na de doucheproducten gaan we over naar de haarproducten. Deze fles shampoo van het merk Head & Shoulders in de geur menthol fresh had ik nog staan, maar aangezien ik eczeem heb, moet ik speciale shampoo's gebruiken. Mijn vriend heeft deze dan maar verder opgebruikt. Let op want deze prikt in de ogen, maar voelt heel erg fris aan op de huid!


 Een shampoo dat ik wel heb gebruikt is deze Argan oil shampoo en heeft raar genoeg geen merknaam. Ik gebruik eerst mijn producten tegen eczeem en achteraf neem ik nog eens een klein beetje van dit product om een mooie glans en verzorging te krijgen. En het werkt echt! Een heel fijn product! Het enige nadeel is dat ik niet meer weet waar ik deze kocht. Weten jullie waar ik deze kan krijgen?


Het laatste bad gerelateerde product is deze body scrub met kiwi - appel van Kruidvat eigen merk. Deze stond al een tijdje in mijn kast en moest deze eens opgebruiken. Een fijne standaard scrub met een licht geurtje en medium harde korrel. Deze was ongeveer €2,50.


Nu het weer herfst is en het kouder wordt buiten, heb ik steeds vaker last van een hele droge huid. Insmeren is dus een must voor mij. Ik gebruikte deze blueberry body butter van The Body Shop op. Deze is dik maar voedt de huid heel erg goed. Na het douchen en voor het slapen gaan smeer ik mezelf helemaal in met dit product. Je huid voelt de dag erna heel erg zacht en soepel aan! Deze producten kosten €15 en zijn verkrijgbaar in verschillende geuren! Een must-have product deze herfst/winter.



Dan een product dat standaard in mijn handtas zit. Een mini-deo. Praktisch en neemt niet veel plaats in. Deze keer eentje van de Hema opgemaakt. Deze heet de deo spray soft touch 24H. Een prima deo met lichte, aangename geur.


Ook maakte ik 2 pakjes make-up remover doekjes op. De eerste zijn van Garnier, de verzachtende reinigingsdoekjes met rozenextract. Voor droge tot zeer droge huid (wat ik dus heb). Heel erg fijne doekjes die goed doordrenkt zijn met product, maar je huid niet uitdrogen. Deze doekjes bevatten geen parabenen!


Het 2de pakje van het merk Vita Verde kreeg ik bij deze Deauty Box. Ook deze waren goed doordrenkt en in een mini formaat (handig voor onderweg, maar de geur was niet zo lekker. Deze hadden ook een rozengeur, maar niet op een aangename manier. De werking was wel prettig.


Ook gebruikte ik een neusstrip... niet zo spannend.


Nog een product dat ik kreeg bij een Deauty Box is deze Cleansing Foam van Shiseido (artikel vindt je hier). Een heel fijn merk met mooie producten, maar deze deed niet echt zijn werk voor mijn huid. Telkens wanneer ik deze gezichtswash gebruikte, voelde mijn huid erg trekkerig aan en het voelde ook niet prettig. De geur was wel aangenaam en rook naar perzik!


Het laatste product dat ik bij de Deauty Box kreeg en opmaakte is deze moisturizer van het merk Annayake en kwam uit dezelfde box als hierboven. Een erg fijn product!


Als laatste hebben we nog 2 make-up productjes. Als eerste deze Dream fresh BB cream van Maybelline. Een perfecte bb cream wanneer je niet zoveel dekking nodig hebt, maar toch je roodheden en kleine vlekjes wilt camoufleren. Ik heb van deze al een nieuwe gekocht. Fijn product! Ik heb de kleur light.


Ook was het weer tijd voor een nieuwe mascara. Ik heb deze Bad gal lash van Benefit opgemaakt deze keer. Dit was een luxe sample die ik eens kreeg bij Douglas. Ik vind deze erg fijn en heb ook al een back-up van deze gekocht! Deze geeft mooie, volle en lange wimpers.


Dit waren de producten deze keer. Hebben jullie ook een opgemaakt artikel gemaakt? Let me know! Ik zie graag wat jullie hebben opgemaakt.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)