Rimmel - Kate Moss Nude collectie Lipsticks + Lipbalm

De lipsticks Rimmel van de Kate Moss collectie zijn al een tijdje heel erg populair en nu zijn er een aantal nieuwe kleurtjes toegevoegd aan het assortiment. Goed nieuws voor de meiden die dol zijn op nude kleurtjes want de nieuwe collectie bestaat uit 3 nieuwe nude kleuren en een lippenbalsem. 

Deze collectie heet de Dare to go Bare Nude collectie. Ik kocht de 3 lipsticks en de lippenbalsem en laat deze vandaag aan jullie zien. De nude trend vliegt ons rond te oren, dus ik ben benieuwd of deze 


Laten we beginnen met de lippenbalsem. Rimmel noemt dit de Lip Conditioning Balm in de kleur 01 Clear. Deze heeft een mooie witte huls met de handtekening erop van Kate Moss natuurlijk. Voor een lippenbalsem ziet deze verpakking er heel erg luxueus uit. Dit zou ook een mooie kleur geweest zijn voor de gewone lipsticks. Qua verpakking zeker een dikke tien!

Jammer genoeg zaten op deze lipsticks de vervelde beveiligingsetiketten en wanneer ik ze er probeerde af te halen, bleef de helft van de lijm aan de huls kleven. Erg irritant! Ik heb liever dat ze er een plastiek folie overheen doen, want nu mag ik de lijm er proberen af te halen.

Lip Conditioning Balm


Ik draag bijna elke lippenbalsem en heb er in het verleden al aardig wat getest. Deze lippenbalsem zal zeker één van mijn favorieten worden. Hij geeft een mooie glans aan je lippen zonder vettig aan te voelen. Hij zit heel prettig op de lippen en doet wat hij moet doen, je lippen verzorgen en zacht maken. Een prima lippenbalsem voor dit seizoen. In de winter zal ik wel een wat vettigere balsem nodig hebben.



Dan hebben we ook nog de 3 lipsticks. Deze hebben de nummers 42, 43 en 45. Raar genoeg hebben deze geen namen. De kleur 043 vind ik iets te oranje voor mijn lipkleur maar hij blijft wel draagbaar. De andere 2 kleurtjes zien er veel beter uit op mijn lippen. 

De lipsticks zijn goed dekkend en gepigmenteerd, brengen makkelijk aan en zijn heel erg geschikt voor elke huidskleur. Ook voelen ze net als de lippenbalsem prettig aan. Ze blijven goed zitten, maar na een paar uur zal je ze toch even moeten bijwerken.

042





043





045





De nieuwe collectie van Kate Moss bevat ook 4 nieuwe nagellakjes met bruintinten. Ook de moeite waard om even een kijkje naar te nemen (blogpost volgt hierover). Deze collectie is zeker een schot in de roos!

Deze collectie is vanaf nu verkrijgbaar bij de drogist.
De prijzen:
- Lakjes: €6,99 per stuk
- Lippenbalsem: €9,99 per stuk
- Lipsticks: €9,99 per stuk

xx Kimberley

Reacties

Mooie kleurtjes! Vooral 045 vind ik erg mooi.
Nummer 45 is ook mijn favoriet :)
Unknown zei…
Mooi Nude kleurtjes :)
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)