L'Oréal - La Palette Nude - 02 Beige

Ik heb al een tijdje zitten wachten op deze make-up palette en eindelijk is deze nu ook te koop bij ons. Ik heb het over deze La Palette Nude van L'Oréal. Deze palette heeft de naam 02 Beige. Er is ook nog een palette zoals deze op de markt met de naam 01 Rose, maar deze is voorlopig enkel in het buitenland te koop. Of deze ook naar ons toe komt is tot nu toe nog een raadsel.


De palette heeft een glanzende, zwarte verpakking met de naam in het goud. Jammer genoeg zal deze palette niet echt lang mooi blijven. Ik heb deze nog maar net en deze staat al vol met vingerafdrukken en krassen. Heel erg jammer want het doosje ziet er nogthans erg chique uit.

Er zitten in totaal 10 verschillende oogschaduwkleurtjes in de palette. De kleurtjes in deze palette hebben geen namen, maar nummers van 1 tot 10. 


Er zitten zowel matte kleuren als metallic kleurtjes in de palette. Een mooie verdeling!


In de palette zit er een handige spiegel en ook een dubbelzijdig make-up kwastje met aan de ene kant een sponsapplicator en aan de andere kant een kleine oogschaduwkwast. Zelf gebruik ik liever mijn eigen make-up kwasten. 



Hieronder zie je de swatches van alle oogschaduwkleuren. Zoals jullie kunnen zien is de kwaliteit en pigmentatie van deze kleurtjes erg verschillend. Vooral de lichtste en matte kleuren geven niet zo veel pigment af. Erg jammer!

Wanneer ik ze echter op mijn ogen had gebruikt, was deze pigmentatie een stuk beter. De kleurtjes blijven goed zitten mits je een oogschaduw primer gebruikt. Ook blenden ze makkelijk en blijven de hele dag zitten. En er valt ook geen fallout te bespeuren, maar de textuur is wel heel zacht! Je kan qua ooglooks er alle kanten mee uit. Een naturelle look of een wat donkere smokey look zijn makkelijk te maken met deze palette.


Deze palette kost €19,99 en is te koop bij de drogist. De palette is leuk en er valt mee te werken, maar voor deze prijs heb ik al beter gezien! Er mocht wat meer pigment in deze kleurtjes gezeten hebben. Voor de rest is dit een prima palette, enkel de prijs valt wat tegen!

Wat vinden jullie van deze palette?

xx Kimberley


Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)