Blossom Scented Roll-on Lip Gloss with real flowers! - Passion Fruit

Als ik wel een zwak heb voor iets, dan is het wel voor verpakkingen. Ik kan zo gelukkig en enthousiast worden wanneer ik een product zie met een ongelofelijk mooie verpakking. En laat ik nu net zo een product gespot en gekocht hebben.


Ik zag namelijk dit lipproduct aan de kassa's van Urban Outfitters liggen! Deze lipgloss heet namelijk de Blossom - Scented Lip Gloss met de geur passion fruit (passievrucht). Ze hebben ook nog andere geurtjes zoals Raspberry, Coconut, Cherry & Strawberry. Elke geur heeft andere kleurtjes bloemen. Ik wou ze allemaal kopen, maar ze kosten €9 per stuk en dit vond ik net iets te prijzig daarvoor.

De flesjes stonden allemaal recht op elkaar gepropt en toen ik eentje er van tussen haalde om te kijken, stond ik even te kijken! Deze lipgloss bevat namelijk echte bloemetjes! Hoe leuk en mooi is dit!


Aan de bovenkant van de verpakking zie je een stickertje met de geur.


Zoals je kan zien zitten er leuke en kleurige bloemetjes in de lipgloss verwerkt. Leuk om bij je te hebben op een festival!


Wat ik zo geweldig vindt aan deze verpakking is de rollerbal. Zo breng je de lipgloss zonder onhandigheid heel snel aan. Wanneer je hem aanbrengt op je lippen, voelt deze heel erg fris aan. Het voelt net als een olie op je lippen, maar kleeft absoluut niet. Het voedt je lippen goed door de minerale olie die in het product verwerkt zit. Ook de geur is goddelijk en om van te snoepen! Een echte leuke en mooie must-have voor in je handtas.


Je kan deze glossjes ook vinden via hun webshop. Deze vindt je hier! Zoals ik al zei kosten ze €9 per stuk, maar ze zijn te leuk en uniek om te laten liggen. Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)