Milani - Powder Blush - 08 Tea Rose

Ik zag deze blush van Powder blush van Milani al enkele keren voorbij komen op verschillende blogs. Wat mij het meeste aantrok aan deze blush is de verpakking, want zeg nou zelf, hoe mooi ziet deze blush eruit. Er zijn verschillende kleurtjes beschikbaar, maar ik kocht de kleur 08 Tea Rose. Een heel erg mooie roze kleur.


Gelukkig hebben ze deze blush in een doorzichtige verpakking gehuld, zodat je de tekening heel goed kan zien. Deze blush heeft namelijk de tekening van een roos. Deze tekening is er niet zomaar op gedrukt, deze heeft een 3D reliëf.

De verpakking zelf is van plastic, maar ziet er toch wel chic uit met die gouden onderkant. Het deksel is zoals ik al zei doorzichtig. Simpel maar mooi! Er zit voor maar liefst 17g aan product in dit doosje, dus daar kan je toch al even mee voort.

De geur van de blush is een ander verhaal. Ik denk dat iedere beauty blogger wel de neiging heeft om aan alle producten te gaan ruiken. Ook ik! En jammer genoeg ruikt deze niet zo lekker. Wanneer je het product gewoon gebruikt merk je er niks van, maar wanneer je er echt van dichtbij aan ruikt, heeft de blush een beetje een 'goedkope' geur zoals de make-up van kleine kindjes.


De kleur is heel erg goed gepigmenteerd maar wanneer ik met mijn kwast het product wil opnemen geeft deze fallout zoals je kan zien op onderstaande foto's. Zeker niet te hard met je kwast in het product duwen, of de blush brokkelt nog meer af.



Eenmaal ik het overbreng naar mijn gezicht, merk je hier echter niks meer van. Gelukkig, want het is echt een heel mooie kleur. Het blenden gaat goed en je hebt maar een klein beetje product nodig om een mooi resultaat te krijgen. Het is een mooie subtiele roze kleur die een natuurlijke glow geeft op je huid en ik denk dat deze wel bij iedereen mooi zou staan.

Zo ziet de kleur eruit geswatched op mijn arm. Heel erg goed gepigmenteerd zoals je kan zien. Een beetje té gepigmenteerd. Daarom breng ik hem maar heel lichtjes aan met een blushkwast.


Hieronder zie je de blush heel lichtjes aangebracht met een blushkwast.


Het enige minpuntje naast de lichte fallout is de grote verpakking. Het neemt best wat ruimte in om deze mee te nemen in een toilettas. Voor de rest is dit een prima blush. Ik kijk later nog eens voor andere kleurtjes, want deze is erg fijn om mee te werken.

Je kan deze blush vinden via de webshop Themakeupspot voor €13,50. Wel wat aan de duurdere kant maar je krijgt er wel een groot en goed product voor in de plaats.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)